شوروم مرکزی ویترا- شعبه امیرآباد

شوروم مبل ویترا

گروه مبلمان نیک‌آذین با رویکرد حذف هزینه‌های سربار گزاف فروشگاهی و ارائه مبلمان با کیفیت درجه یک و با قیمت مناسب به هموطنان در سال ۹۷ اقدام به راه اندازی شوروم های اختصاصی مبلمان با نام برند مبل ویترا نمود. ویترا با حذف کلیه هزینه های جانبی فروش توانسته است، مبلمان درجه یک را با قیمتی باورنکردنی و حداقل ۳۰-۴۰ درصد زیر قیمت بازار به مشتریان عزیز عرضه کند.

موقعیت مکانی شوروم مرکزی مبل ویترا

شعبه امیرآباد مبل ویترا با نام برند مبل نگار در خیابان ۲۶ شرقی امیرآباد، حدفاصل بزرگراه کردستان جنوب و شیخ بهایی جنوبی دقیقاً پشت برج های معروف آ.اس.پ واقع شده است. موقعیت مکانی استراتژیک این شعبه ازمبل ویترا در مرکز شهر و واقع شدن در مجاورت بزرگراه کردستان جنوب، بزرگراه حکیم شرق، بزرگراه چمران شمال و خیابان امیرآباد (کارگر شمالی)، دسترسی به این شعبه را آسان نموده و مشتریان می‌توانند به راحتی از شمال، غرب، شرق و حتی جنوب تهران به راحتی جهت بازدید و خرید به این شعبه مراجعه نمایند. همچنین موقعیت محلی این شعبه از مبل ویترا، رفاه حال مشتریان عزیز برای پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو را در پی داشته است. روزانه ده ها مشتری عزیز که از طریق سایت ویترا مبل، کانال تلگرام و یا صفحه رسمی اینستاگرام ویترا با ما آشنا می‌شوند، برای بازدید ازشوروم و مشاهده کیفیت، استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ویترا و همچنین خرید، با هماهنگی قبلی به این شعبه مراجعه می کنند.

نقاط قوت و برتری‌های مبل ویترا

مشتریان عزیز ویترا می توانند همه اقلام دکوراتیو مورد نیاز خود را اعم از مبل راحتی، مبل تختخواب شو، سرویس ناهارخوری، مبلمان کلاسیک، سرویس خواب، بوفه و آینه، فرش، آباژور و سایر اقلام دکوراتیو را با ترکیب رنگ دلخواه به صورت حضوری و یا غیرحضوری به شعبه مرکزی ویترا سفارش دهند. کارشناسان ویترا نیز در زمینه انتخاب مدل مناسب و ترکیب رنگ هارمونیک دلخواه مشتریان، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را ارائه می کنند. مبل ویترا همچنین در جهت تسهیل ازدواج جوانان و رفع دغدغه ها و مشکلات خرید جهیزیه، بسته جهاز عروس را با تخفیف ویژه و شرایط عالی ارائه می نماید.

مشاهده مدل ها و تنوع رنگ

مشتریان عزیز ویترا می توانند برای مشاهده مدل ها و تنوع رنگ به سایت ویترا، کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ویترا مراجعه نمایند. مبل ویترا جهت رفاه حال مشتریان، گلچینی از زیباترین ترکیب های رنگی هر کالا را روزانه برای بازدید و کمک به انتخاب مشتریان، منتشر می کند. نکته مهم درباره عکس های ویترا این است که بر خلاف سایر برندها و تولیدکنندگان حوزه مبلمان و دکوراسیون که از عکس های ژورنالی و خارجی استفاده می کنند، ما فقط عکس های واقعی را منتشر می کنیم. هر روز سفارشات تولید شده جهت مشتریان تهران و شهرستان قبل از بسته بندی در آتلیه اختصاصی ویترا عکاسی می شود و مشتریان عزیز می توانند روزانه گلچینی از بهترین و زیباترین محصولات تولید شده را در صفحات مجازی مبل ویترا مشاهده نمایند. همچنین برخی از مشتریان خوش ذوق ویترا نیز از محصول خود در فضای منزل خود عکاسی نموده و برای ما ارسال می‌نمایند.

نحوه استعلام قیمت و ثبت سفارش

مشتریان عزیز ویترا می توانند برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خود با صدای مشتریان ویترا به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۳۱۰۳ تماس گرفته و یا بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته از امکان چت واتساپ با کارشناسان دکوراسیون و فروش ویترا به شماره ۰۹۱۲۴۷۹۲۰۵۵ استفاده نمایند. همچنین شوروم مرکزی ویترا، واقع در امیرآباد (کارگر شمالی) هفت روز هفته و با هماهنگی قبلی پذیرای مشتریان عزیز ویترا می باشد. کارشناسان دکوراسیون فروش ویترا، همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب جهت مشاوره حضوری رایگان، راهنمایی در خصوص انتخاب مدل و رنگ، و ثبت سفارش در خدمت شما می باشند.

مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته

جهت رفاه حال مشتریان، مبل ویترا امکان چت واتساپ ۲۴ ساعته ۷ روز هفته را بر روی سایت قرار داده است تا مشتریان عزیز بتوانند هر زمانی که تمایل داشتند و در هر ساعتی از شبانه روز حتی ایام تعطیل رسمی، جهت کسب اطلاعات، اخذ مشاوره رایگان، هماهنگی جهت بازدید از شوروم و یا درخواست بازدید کارشناس دکوراسیون از منزل خود، با کارشناسان ویترا در تماس باشند.

اهمیت سلامت مشتریان

بازدید حضوری ازمبل ویترا، به جهت حفظ سلامت مشتریان عزیز و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فقط و فقط با هماهنگی قبلی صورت می گیرد. بدین ترتیب، زمان های بازدید مشتریان عزیز به شکلی برنامه ریزی می شود که به هیچ وجه بیشتر از یک گروه مشتری داخل شوروم حضور نداشته باشند و همچنین زمان کافی برای پاکسازی محیط بین دو بازدید در نظر گرفته می شود. امیدواریم این اقدام مبل ویترا در فراهم نمودن امکان خرید غیرحضوری، بازدید ایزوله از شوروم با هماهنگی قبلی و عدم نیاز مشتریان برای مراجعه به بازار مبل جهت خرید، اقدامی کوچک در راه شکست ویروس کرونا و حفظ سلامت مشتریان عزیز باشد.