وبلاگ

جدیدترین دیزاین منزل ۲۰۲۴ + معرفی ۱۴ مدل دکوراسیون خانه

سبک های دکوراسیون داخلی

بهترین سبک های دکوراسیون داخلی و جدیدترین دیزاین منزل و طراحی داخلی هنر و دانش افزایش فضای داخلی ساختمان برای دستیابی به محیطی سالم و زیبا از نظر زیبایی برای افراد استفاده کننده از فضا است. برای اینکه بدانید چه سبک دکوراسیون داخلی با ذائقه شما سازگار است، باید با برخی از سبک های محبوب آشنا شوید. به هر حال ، این سبک هایی است که ما هر روز در شبکه های اجتماعی و تلویزیون می بینیم.

چه ما متوجه شویم و چه نباشیم، آنها روی ما تأثیر می گذارند!دنیای امروزی شامل انواع دکوراسیون داخلی است و این باعث ایجاد حس سردرگمی در انتخاب می شود. قبل از هر چیز شما باید بدانید که چه نوع سبکی را می پسندید و توان مالی برای انجام آن را داریدآیا سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی را می‌ شناسید؟ با ما همراه شوید تا با تعدادی از آنها آشنا شوید. در ذیل به تعریف تعدادی از انواع سبک دکوراسیون می پردازیم و شما را در انتخاب یاری می نماییم.

 

انواع سبک‌ های دکوراسیون داخلی در دیزاین خانه

۱. سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یادآور گذشته و خاطره ساز است. این سبک یکی از راحت ترین و در عین حال جذاب ترین انواع دکوراسیون داخلی محسوب می شود. انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد.  پالت رنگ در این سبک رنگ های لطیف و گرم است.این سبک، دارای جزئیات و ریزه‌کاری‌های فراوان در ساختار وسایل و تزئینات است. مبلمانی با تراشهای ریز و هنرمندانه، وسایل تزئینی حکاکی شده و یا منبت‌کاری شده که اغلب در تناژهای قهوه ای رنگ انتخاب می شوند از نشانه‌های این سبک هستند.

خانه‌هایی که به سبک کلاسیک، دیزاین می‌شوند، اغلب با لوازم گلدار، گل و گیاه و جزئیات و وسایل فراوان مبله می‌شوند.دیوار خانه هایی که سبک کلاسیک ساخته می شوند به طور معمول با کاغذ دیواری پوشانده می شود. برای کف خانه ها معمولا از چوب و پارکت استفاده می شود.

برای آشنایی با انواع مدل چیدمان منزل کلیک کنید .

 

 ۲. سبک کلاسیک با تفسیر جدید

از جمله سبک های دکوراسیون داخلی می توان به سبک کلاسیک با تفسیر جدید اشاره نمود. در این سبک، جزئیات و ریزه کاری‌های سبک کلاسیک با رویکردی جدید طراحی، ساخته و پرداخته می‌شوند. در این سبک یکسری عناصر و ساختارها بر اساس سبک کلاسیک قدیمی است اما در کنار آن یکسری از عناصر مدرن نیز ترکیب شده است.  این سبک برای افرادی که به دکواسیون کلاسیک علاقمند هستند و می خواهند در کنار آن از لوازم مدرن و جدید نیز به صورت تلفیقی استفاده کنند می تواند گزینه مناسبی باشد.

۳. سبک مینیمال

مینیمال یکی دیگر از سبک های معماری داخلی است  و ساده‌گرایی، مینیمال و اندک بودن وسایل و تزئینات، مشخصه بارز این سبک است. مینیمالیسم تنها یک سبک دکوراسیون یا چیدمان نیست و یک لایف استایل یا سبک زندگی محسوب می شود. این سبک به اصول و قواعدی پایبند است  و در ظاهر شباهت کمی به سبک اسکاندیناوی دارد اما در آن شاهد آزادی آن سبک نیستیم. رنگ‌های مورد استفاده در این سبک ممکن است خیلی تیره و یا خیلی روشن باشند و از رنگ‌های درخشان و گرم به ندرت و اندک استفاده می‎شود. شکل اجزای داخلی به کار رفته دراین سبک، تا حد امکان ساده و صاف و بی آلایش است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبلمان منزل به فروشگاه ویترا مراجعه نمایید.

 

دیزاین خانه

 

مینیمالیسم به طور فزاینده ای محبوب شده است و بسیاری از انواع سبک دکوراسیون امروزی را تحت تأثیر قرار می دهد. در اصل، مینیمالیسم ساختار و عناصر اساسی یک فضای داخلی را در برمی گیرد و تمام اجزای اضافی را از بین می برد. ساخت فضای داخلی مینیمالیستی بسیار دشوار است.برای هر شکل، فرم و ماده ای نیاز به بررسی دقیق است. اصول طراحی داخلی مینیمالیستی آن را ساده نگه می دارد و اطمینان می دهد که هر شی در اتاق دارای یک مکان و هدف است.

اگر به سبک مینیمالیسم علاقه دارید، این عناصر را در نظر داشته باشید:

  •  پالت های بسیار محدود ، معمولاً تک رنگ
  • کمبود کامل تزئینات
  • خطوط بسیار تمیز
  • توجه وسواسی به جزئیات
  •  فضای بدون سر و صدا
  • همه چیز باید یک هدف داشته باشد
  •  احساس گشودگی

پیشنهاد می کنیم مقاله جای کنسول در خانه کجاست را حتما مطالعه نمایید.

 

۴. سبک ماوریک یا تک رو

این سبک دکوراسیون، یکی از انواع سبک‌های مدرن است. طراحی آن بصورت نوین، خلاقانه، غیر معمول و بدون قید و بندی انجام می‌شود. در این سبک وسایل و رنگها جوری انتخاب می‌شوند که کاملا با یکدیگر همپوشانی داشته باشند.

مدل دکوراسیون منزل

سبک ماوریک را می توان در سبک دکوراسیون داخلی، از جمله سبک های رایج و پرطرفدار دانست، زیرا این سبک با مدرنیسم و به روز بودن ارتباط مستقیم دارد. بسیار منحصر به فرد و خلاقانه است و هیچ محدودیتی در انتخاب وسایل و رنگ ها و طرح ها در آن وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل چستر به لینک مربوطه از سایت ویترا مبل مراجعه نمایید.

۵. سبک روستیک

این سبک در فضاهای ویلایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک روستیک، تلاش بر این است که فضای طبیعت به نحوی به داخل خانه کشیده شود. در حقیقت قصد بر این است که روح طبیعت در خانه و فضا جاری باشد. برای وسایل، گاهی از عناصر طبیعی نیز استفاده می‌شود. مثلا یک کنده درخت به عنوان صندلی.

دکوراسیون منزل

 

سبک روستیک سبک زیبا و گرمابخش است. ویژگی اصلی آن سادگی است. در این سبک از معماری ارگانیک و بیودیزیان استفاده می شود. این سبک در فضاهای ویلایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.در طراحی دکوراسیون پذیرایی و یا داخلی به سبک روستیک، تلاش بر این است که فضای طبیعت به نحوی به داخل خانه کشیده شود. در حقیقت قصد بر این است که روح طبیعت در خانه و فضا جاری باشد.

برای وسایل، گاهی از عناصر طبیعی نیز استفاده می‌شود. مثلا یک کنده درخت به عنوان صندلی. در این سبک برای تزئینات از صنایع دستی چوبی و دست ساز استفاده می شود. دیوارها معمولا از چیدمان سنگی پوشانده می شوند. تناژ رنگ ها شامل رنگ های سرد و نرم است. عناصری مانند مبلمان و دکوراسیون که در این سبک به کار می رود نزدیک به سبک کلاسیک است و متریال چوب عنصر اصلی سبک روستیک است. همچنین بیشتر شاهد رنگ های خنثی ترکیب با رنگ قهوه ای و قرمز هستیم و عمدتا از انواع چرم و مخمل در رویه مبل، پرده و … استفاده می شود.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت کاناپه تک به ویترا مراجعه نمایید.

 

۶. سبک ایرانی

سبک ایرانی یکی از سبک های طراحی داخلی است که از غنی ترین و کهن ترین سبک ها به شمار می رود و با توجه به ویژگی هایی که دارد از ارزش خاص و فوق العاده ای برخوردار است. به طور معمول در هر منطقه ای از ایران ویژگی های خاص آن اقوام را نشان می دهد. این سبک را هرکدام ما در خانه‌های تاریخی و قدیمی دیده‌ایم. در مقاله چیدمان مبل و تلویزیون به چند سبک چیدمان اشاره شده است.

جدیدترین دکوراسیون منزل

از مشخصات این سبک می توان به طراحی مناسب، فرم درست پوشش، محاسبات دقیق،رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ستون های بلند، ایوان های رفیع، تزئینات گوناگون نام برد که همگی در اوج سادگی جلوه گر شکوه سبک ایرانی هستند.

استفاده از کاشی‌های رنگی با طراحی ایرانی، استفاده از شیشه‌های کوچک و بزرگ رنگی برای پنجره‌ها، فرش و مخده و پشتی برای نشستن. ظروف مسی، منبت کاری ها، قلم کاری ها، ترمه دوزی ها همگی از نمونه های این سبک هستند.

مطالعه بیشتر : برای آشنایی با ایده‌های دکوراسیون داخلی منزل کوچک کلیک کنید .

 

۷. سبک مصری

یکی از انواع سبک دکوراسیون داخلی مصری است و با توجه به اهمیت ویژه ای که مردم مصر به آراستگی و تزئینات محیط اطراف خود می دهند در این سبک با فضایی بسیار زیبا و با شکوه و رنگارنگ مواجه خواهید شد. این نوع سبک زندگی امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و خاص ثروتمندان است.این سبک را، سبک توصیفی می‌گویند. در سبک مصری از سنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود. ستون‌های قطور و طرح‌دار، پنجره‌های چوبی مشبک و با رنگ تیره از دیگر خصوصیات این سبک هستند.

در دکوراسیون مصری، شاهد طاقچه‌هایی پر از اشیا تزئینی و مجسمه در دل دیوارها روبرو هستیم.در این سبک به طراحی و کنده کاری روی چوب و لوازم و مبلمان چوبی بسیار اهمیت داده می شود. از لوازم تزئینی که با آب طلا صیقل داده شده اند نیز استفاده می شود. این سبک تا حدودی گران تمام می شود. از کاربردی ترین نمادها در سبک مصری می توان به نماد گربه اشاره نمود که عمدتا در تولید مجسمه های تزئینی و تصاویر شاهد آن هستیم.

 

۸. سبک ویکتوریایی

اگر به دکوراسیون پر زرق و برق علاقمند هستید و از دیدن تجمل و سبک های کلاسیک اشرافی لذت می برید سبک و هنر ویکتوریایی یا ویکتورین می تواند روش مناسبی برای چیدمان منزل شما باشد. این سبک در ابتدا از انگلستان آغاز شد و به واسطه بازرگانان به سایر نقاط جهان نیز راه یافت و موجب پدید آمدن هنر مکتب ویکتوریایی گردید. در این سبک دیوار به دو قسمت بالا و پایین تقسیم می‌شود .

و هر قسمت با کاغد دیواری و یا رنگ متفاوتی پوشانده می‌شود. اغلب رنگهای دو قسمت بالا و پایین در اندکی تضاد با یکدیگر انتخاب می‌شوند.یکی از اصول اولیه در این سبک، چیدن اشیا و لوازم، بصورت متعادل و متوازن است. همچنین شمع‌دان‌ها و چلچراغ‌های بزرگ شیشه‌ای در سبک ویکتوریایی زیاد استفاده می‌شود که به ابهت و جبروت این نوع طراحی دکوراسیون می‌افزاید.

دکوراسیون خانه

 

سبک ویکتوریایی یک سبک اشرافی و لوکس و بسیار گران محسوب می شود. زیرا اساس آن بر تهیه وسایل و مبلمان کلاسیک گرانبها و باکیفیت است. در این سبک هم برای پوشش دیوراها از کاغذ دیواری های خاص و شکیل استفاده می شود. پالت رنگی این سبم بیشتر تناژ قرمز و قهوه ای است.کفپوش ها معمولا پارکت و یا سرامیک های با کیفیت عالی هستند.در این سبک فضاهای عمومی و خصوصی از یکدیگر جدا می شوند و اصلی ترین بخش خانه اتاق پذیرایی است که با قرار دادن وسایل تزئینی در آن همانند یک گالری هنری نظر مهمانان را به خود جلب می کند.

۹. سبک آرت دکو

یکی از انواع سبک چیدمان منزل آرت دکو است که ریشه در کشور فرانسه دارد. در واقع این سبک یک هنر تزئینی است که در لوازم تزئینی، مبلمان منزل و سبک لوازم نفوذ کرده و خیلی محبوب و پرطرفدار است. این سبک به سبک قرن بیستم معروف است. سبکی پر زرق و برق و شیک محسوب می شود. فرم این سبک از مایه‌های هنر نوین نشات گرفته که از طبیعت، آفتاب، گل و گیاه الهام می‌گیرد.

این فرم‌ های طبیعی اغلب در سبک آرت دکو با گوشه‌هایی شکسته یا هندسی طراحی و ساخته می‌شوند. از فرم منحنی نیز در این سبک استفاده می‌شود. کاربرد وسایل تزئینی براق و اشکال هندسی و رنگ های خنثی از شاخصه های آن محسوب می شوندو کفپوش خانه معمولا سنگ مرمر و سرامیک است.

مطالعه بیشتر : برای آشنایی با انواع مصنوعات چوبی  کلیک کنید .

۱۰. سبک باروک

این سبک از ایتالیا شروع شد و در زمان کوتاهی، بیش از نیمی از اروپا را نیز به زیر پوشش خود درآورد. این سبک عبارت است از معماری کلاسیک بی ساختار و دارای تزئینات زیاد و عجیب و غریب. در حقیقت این سبک در تقابل با سکون سبک کلاسیک و دارای روحی سیال و پر از حرکت و جنبش است. جهت مشاهده  و خرید انواع ملبمان چستر ایتالیایی میتوانید به دسته “مبل چستر ایتالیایی” مراجعه نمایید.

باروک یکی از سبک های مختلف دکوراسیون داخلی با طراحی اصیل است که تا حد فراوانی با سبک های مدرن و معاصر تلفیق یافته و فضایی گرم و صمیمی در منازل به وجود می آورد. برای اجرای سبک باروک کاملا ایده آل افراد نیازمند به یک پالت رنگی کاملا پر مایه خواهند بود.

 

دیزاین خونه

مشخصه اصلی سبک باروک چوب و رنگ طلا است. از آینه های بزرگ و لوسترهای چلچراغ کریستالی استفاده می شود. کفپوش به کار رفته معمولا سرامیک با کیفیت و درخشندگی بالاست. در این سبک عمدتا از دیوارکوب های چوبی و کاغذ دیواری برای پوشش دیوار و ایجاد حس زیبایی و ثروت استفاده می کنند. در واقع با استفاده از خطوط صیقلی اشیا هندسی تا تکرار طرح و نقش کاغذهای دیواری می توان با سبک باروک یک شاهکار هنری ایجاد نمود.

 

۱۱. سبک صنعتی

از جمله انواع مدل دکوراسیون منزل می توان به سبک صنعتی اشاره نمود که از انبار یا زیر شیروانی شهری الهام می گیرد. در اکثر المان و عناصر این سبک یک حس خامی ناقص وجود دارد و مشاهده چوب، آجر و داکت ها کمی غیر معمول به نظر می رسد. به طور کلی این سبک با ترکیب عناصر قدیمی و مدرن فضایی منحصربه فرد و جذاب خلق می کند، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

از جمله مواردی که در اجرای این سبک باید به آن توجه نمود می توان به استفاده از پلان باز، استفاده از مواد و مصالح خام، روستایی و مقاوم، استفاده از مواد بازیافتی، هارمونی رنگ ها و نحوه نورپردازی اشاره نمود. مهم ترین ویژگی های این سبک دکوراسیون استفاده از پالت های رنگی خنثی، لامپ های رشته ای، مبلمان تغییر کاربری داده شده، استفاده از منسوجات طبیعی در فضاهایی با سقف بلند اشاره نمود.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل ال به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 

۱۲. سبک اسکاندیناوی

این سبک از واخر قرن بیستم میلادی در شمال اروپا آغاز شد و برای طراحی دکوراسیون داخل منزل در کشورهایی مانند سوئد، دانمارک، ایسلند و نروژ مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. اکثر مردم سبک اسکاندیناوی را با دیوارهای سفید، مبلمان مدرن و کفپوش های جوبی می شناسند و معتقد طراحی به این سبک بسیار راحت خواهد بود. اما اصلا اینطور نیست و این سبک با وجود تمام سادگی خود دارای ویژگی های خاصی است.

از اصولی که در این سبک به عنوان یکی از سبک های دکوراسیون داخلی باید به آن ها توجه نمود می توان به ایجاد طراحی شاد و زنده، استفاده از پالت رنگ های خنثی مانند انواع آبی، سفید، کرم و خاکستری های خنک و مات، کفپوش چوبی از درخت بلوط، مبلمان ساده و مدرن، رعایت خطوط معماری منظم، استفاده از نور طبیعی، استفاده از گیاهان تازه و … اشاره نمود. مهم ترین علت شهرت و محبوبیت این سبک سادگی و کاربردی بودن دکوراسیون و وسایل آن است.

 

۱۳. سبک بوهمی

سبک بوهمی یکی از سبک های دکوراسیون داخلی است که از بوهمی ها الهام گرفته شده است. این سبک بی نظیر مملو از طرح و رنگ است که قدمت آن به گذشته های دور برمی گردد. رنگ ها و نقش ها در این سبک می توانند بیننده را به خوبی تحت تاثیر قرار دهند.

 

در واقع بوهمی سبکی ساده است که از ذوق هنری درون شما  خلق شده و فضایی خاص و بی نظیر به دکوراسیون داخلی منازل شما می بخشد. وسایل در این سبک شاید در نگاه اول نامرتب و شلوغ به نظر برسند اما در آن همه چیز در بهترین مکان خود قرار گرفته و فضایی شاداب ایجاد می کند. این سبک ترکیبی از رنگ ها، بافت ها، الگوها و فرهنگ ها است و مهم ترین ویژگی آن این است که از هیچ قاعده و قانون مشخصی پیروی نمی کند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید میز کنسول به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 

۱۴. دکوراسیون مدرن

تاریخچه دکوراسیون مدرن به قرن نوزدهم باز می گردد اما امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. سادگی از مهم ترین اصول در این سبک دکوراسیون است، البته نباید این سادگی به گونه ای اجرا شود که فضای داخلی خانه خسته کننده باشد. در واقع مدرن عبارتی طراحی گسترده است که به خانه ای با خطوط تمیز، پالت رنگ ساده و استفاده از متریالی چون فلز، شیشه و فولاد اشاره دارد. عمدتا چیزهایی که برای استفاده در این سبک و توصیف آن مورد استفاده قرار می گیرند براق هستند.

دیزاین منزل

 

انتخاب بهترین سبک های دکوراسیون داخلی

قطعا بعد از آشنایی با انواع سبک‌ های دیزاین منزل، علاقه دارید تا تغییر دکوراسیون خانه خود را شروع کنید. اما باید گفت که قبل از انتخاب جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل باید به برخی نکات توجه داشت. چرا که تغییر دکوراسیون یک کار تخصصی و پیچیده است و نباید آن را ساده گرفت. برای مثال، مساحت خانه شما یک پارامتر بسیار مهم و تاثیرگذار در انتخاب دیزاین جدید دارد و باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه با مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب جدیدترین دکوراسیون منزل آشنا می‌شویم.

 

در انتخاب جدیدترین دیزاین منزل باید به چه نکاتی دقت کرد؟

قطعا بعد از آشنایی با انواع سبک‌های دیزاین منزل، علاقه دارید تا تغییر دکوراسیون خانه خود را شروع کنید. اما باید گفت که قبل از انتخاب جدیدترین دیزاین منزل باید به برخی نکات توجه داشت. چرا که تغییر دکوراسیون یک کار تخصصی و پیچیده است و نباید آن را ساده گرفت. برای مثال، مساحت خانه شما یک پارامتر بسیار مهم و تاثیرگذار در انتخاب دیزاین جدید دارد و باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه با مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب جدیدترین دیزاین خانه آشنا می‌ شویم.

جدیدترین دیزاین منزل

 

مساحت منزل؛ پارامتری مهم در انتخاب جدیدترین دیزاین منزل

تصور کنید در یک خانه ۶۰ متری، شما تعداد زیادی آیتم دکوراسیون مانند مبل، صندلی و کنسول قرار دهید. در این صورت شما نه‌تنها نمی‌توانید از زیبایی آیتم‌های دکوراسیون داخلی خود بهره‌مند شوید، بلکه مساحت مفید خانه‌تان را نیز به‌شدت کاهش خواهید داد. همچنین برخی از جدیدترین سبک‌های دیزاین منزل به مساحت بالایی نیاز دارند و نمی‌توان آن‌ها را در خانه‌هایی با فضای کوچک پیاده‌سازی کرد. به همین خاطر در جدول زیر این نکته بسیار مهم را بررسی می‌ کنیم.

مساحت منزل سبک دیزاین داخلی
بین ۶۰ تا ۱۰۰ متر سبک‌ های مدرن، روستیک و بوهمی
بین ۱۰۰ تا ۱۷۰ متر سبک‌ های مدرن، روستیک، بوهمی، اسکاندیناوی
بالای ۱۷۰ متر

تمام سبک‌ های دیزاین منزل

 

بودجه مورد نظر برای خرید آیتم‌ های دکوراسیون داخلی منزل

برای اجرای هر یک از سبک‌ های دکوراسیون داخلی منزل، شما به خرید انواع آیتم‌ های دکوراتیو مانند فرش، مبلمان، تابلو و … نیاز دارید. اما نکته مهم این است که برای اجرای برخی سبک‌ها به آیتم‌ های دکوراتیو زیادی نیاز است. برای مثال سبک‌های کلاسیک، ویکتوریایی، ایرانی و اسکاندیناوی از گران‌قیمت‌ترین سبک‌های دیزاین منزل به‌شمار می‌آیند. به همین خاطر حتما قبل از انتخاب جدیدترین دیزاین خانه، به بودجه خود توجه داشته باشید. به‌طور کلی سبک‌ هایی مانند صنعتی، روستیک (در فضای کوچک) و مدرن هزینه اجرای کم‌ تری دارند و سبک‌های ارزان‌تر به‌شمار می‌آیند؛ چرا که خلوت‌ تر هستند.

مطالعه بیشتر : برای آشنایی با انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی کلیک کنید .

جدیدترین مدل دکوراسیون منزل

  • ریسک کردن همیشه جواب می‌ دهد ممکن است سال‌ها از سبک‌های کلاسیک یا ویکتوریایی برای دیزاین خانه‌ های خود استفاده کرده باشید و این سبک‌ها دیگر جذابیتی برای شما نداشته باشند. اما برای انتخاب سبک دیزاین جدید همچنان به این سبک‌ها تمایل دارید. در این صورت باید به شما بگوییم که ریسک کردن در انتخاب دکوراسیون داخلی منزل همیشه جواب می‌دهد. تغییر کامل دیزاین منزل شاید کار ترسناکی به نظر برسد؛ اما در بسیاری از موارد توانسته روحیه ساکنین خانه را بهتر کند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که برای دیزاین منزل خود به سراغ سبک‌های جدیدتر (نه لزوما مدرن‌تر) بروید. امتحان کردن سبک‌های متفاوت، قطعا نتیجه مطلوبی برای شما خواهد داشت.
  • از دیگر اعضای خانواده نظر بخواهید
    اگر به‌عنوان پدر یا مادر خانواده قصد تغییر دکوراسیون را دارید، فراموش نکنید که دیگر اعضای خانواده نیز باید برای انتخاب جدیدترین دیزاین خانه نظر بدهند. در مرحله اول، افراد جوان‌تر خانواده می‌توانند با زاویه‌ای متفاوت به فرایند انتخاب دکوراسیون جدید نگاه کنند و نظراتی خلاقانه‌تر داشته باشند. در مرحله دوم نیز باید گفت که تمام ساکنین خانه در فرایند انتخاب سبک دکوراسیون داخلی دارای حق نظر هستند. چرا که زندگی کردن در محیطی با دکوراسیون نامناسب برای هر فردی دشوار است.

مدل دکوراسیون خانه

از دیگر اعضای خانواده نظر بخواهید

اگر به‌عنوان پدر یا مادر خانواده قصد تغییر دکوراسیون را دارید، فراموش نکنید که دیگر اعضای خانواده نیز باید برای انتخاب جدیدترین دیزاین منزل نظر بدهند. در مرحله اول، افراد جوان‌تر خانواده می‌توانند با زاویه‌ای متفاوت به فرایند انتخاب دکوراسیون جدید نگاه کنند و نظراتی خلاقانه‌تر داشته باشند. در مرحله دوم نیز باید گفت که تمام ساکنین خانه در فرایند انتخاب سبک دکوراسیون داخلی دارای حق نظر هستند. چرا که زندگی کردن در محیطی با دکوراسیون نامناسب برای هر فردی دشوار است.

سخن پایانی

سبک طراحی دکوراسیون بر زیبایی و جلوه ساختمان تاثیر به خصوصی می گذارد. بنابراین اگر به دنبال یک طراحی خاص در ساختمان خود هستید، به سبک و تناسب رنگ ها اهمیت دهید.

سوالات متداول

سبک دکوراسیون داخلی واحدهای کاری باید چگونه باشد؟

سبک دکوراسیون داخلی اماکن تجاری و اداری بایستی با فعالیت مجموعه همخوانی داشته باشد. به طور مثال در بیمارستان ها به هیج وجه نباید از سبک های شلوغ و زننده استفاده شود ، لذا علاوه بر ایحاد مشکل در کسب و کار ها باعث برهم زدن آرامش پزشکان و بیماران نیز می شود.

سبک طراحی دکوراسیون داخلی اماکن مسکونی باید چگونه باشد؟

سبک طراحی های منازل بایستی بی شیله پیله باشد . از آن جایی که خانه، استراحت گاه و محب آرامش فرد است ، نیابد با رنگ های زننده سا سبک های شلوغ زینت یابد. سبک طراحی دکوراسیون آن بایستی در عین شیک بودن ، آرامش بخش باشد، تا فرد بعد از ساعت ها طولانی در خارج از منزل برای قرار داشتن در این محیط هیجان زده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *