Articles

بهترین جا برای کنسول کجاست + معرفی بهترین مکان ها

بهترین جا برای کنسول کجاست

آینه کنسول را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌های دکوراسیون منزل معرفی کرد. مهم نیست که خانه شما دیزاین کلاسیک دارد، مدرن است یا فضای سنتی دارد. در هر صورتی، به یک آینه کنسول نیاز دارید. همین موضوع باعث شده است تا افرادی که قصد خرید آینه کنسول را دارند، به دنبال موقعیت مکانی مناسب برای قرار دادن آن باشند. به طور کلی اگر بخواهیم به این سوال که بهترین جا برای کنسول کجاست پاسخ دهیم، باید بگوییم که اتاق خواب، سالن پذیرایی، سالن غذاخوری، سالن ورودی و فضای هال بهترین گزینه‌ها هستند. در این مطلب از مبلمان ویترا، با بهترین فضاها برای قرار دادن این کنسول‌ها آشنا می‌شویم.

بهترین جا برای کنسول در خانه

آیا لازم است به انتخاب جای مناسب آینه کنسول توجه کنیم؟

برای اینکه فضای منزلتان مناسب به نظر برسد و دکوراسیون عالی داشته باشید، باید به محل مناسب قرارگیری وسایل توجه داشته باشید. این موضوع درباره آیتم‌های دکوراسیون اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چرا که این آیتم‌ها به نوعی بیشتر در چشم هستند و بیشتر از مبلمان و وسایل دیگر دیده می‌شوند. در نتیجه، باید در فضای مناسبی قرار داشته باشند. آینه کنسول هم از این دسته آیتم‌ها است که باید همواره به دنبال انتخاب بهترین فضای ممکن برای قرارگیری آن باشید. در ادامه لیستی از انواع محل مناسب برای آینه کنسول وجود دارد:

• سالن پذیرایی
• سالن غذاخوری
• اتاق‌ها
• سالن ورودی

 

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به تمیز کردن مبل مخمل را حتما مطالعه نمایید.

بهترین جا برای آینه کنسول کجاست؟

اگر قصد خرید آینه کنسول مسی، برنجی، برنزی یا هر نوع متریال دیگری را دارید، باید ابتدا به دنبال انتخاب جای مناسب برای این آیتم باشید. به نظرتان جای کنسول در خانه کجاست؟ در صورتی که ابتدا جای مناسب را برای کنسول انتخاب کنید، میز کنسولی را خریداری خواهید کرد که از نظر سبک طراحی و ابعاد دقیقا مناسب آن فضا است. اما اگر به این نکته توجه نداشته باشید، ممکن است محصولی را خریداری کنید که چندان مناسب فضای مورد نظرتان نیست. در ادامه با بهترین جا برای کنسول و آینه در فضای منزل آشنا می‌شویم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۹ مدل چیدمان مبل فضای کوچک مربعی و مستطیلی را نیز مطالعه نمایید.

قرار دادن کنسول در اتاق‌ خواب

یکی از فضاهای مناسب برای قرار دادن کنسول در فضای منزل، قرار دادن در اتاق خواب است. شما می‌توانید این کنسول‌ها را در اتاق خواب خودتان، اتاق مهمان، اتاق کار یا حتی اتاق فرزندتان قرار دهید. در رابطه با اتاق خواب، باید این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا پسرها از این نوع کنسول‌ها استفاده نمی‌کنند. در نتیجه، اگر فرزند دختر دارید، بهتر است به فکر قرار دادن کنسول در اتاق خواب باشید. تقریبا تمام زن و شوهرها در اتاق خواب خود میز آرایش دارند. حال، اگر علاقه خاصی به کنسول دارید، می‌توانید به‌جای میز آرایش، یک کنسول زیبا را در اتاق قرار دهید که فضای لوکس و زیبا را برایتان ایجاد کند و در عین حال کاربردی باشد.

اتاق مهمان فضای دیگری است که می‌توانید کنسول را در آن قرار دهید. در این اتاق‌ها، معمولا از وسایلی و آیتم‌هایی استفاده می‌شود که حس لوکس بودن را القا می‌کنند. کنسول هم می‌تواند به خوبی این حس را منتقل کند. برای ایده گرفتن جهت چیدمان منزل می‌توانید مقاله ۱۳ سبک دکوراسیون داخلی را مطالعه نمایید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید میز کنسول به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

جای اینه کنسول در پذیرایی کجاست

قرار دادن کنسول در سالن پذیرایی

سالن پذیرایی را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه دانست که مهمان‌ها برای پذیرایی به آن اتاق می‌روند. شما می‌توانید در بخشی از این سالن‌ها، کنسول را قرار دهید و از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این کنسول‌ها در سالن‌های پذیرایی باید به نوع دکوراسیون و ترکیب رنگی توجه داشته باشید. تنها در صورتی که در موارد ذکر شده، همخوانی مناسبی وجود داشت، می‌توانید کنسول را در سالن پذیرایی قرار دهید. برای قرار دادن کنسول در سالن پذیرایی، بهتر است کنسول را در نزدیکی مبلمان قرار دهید. این باعث قرار گرفتن این آیتم در بخش برجسته‌ترین آیتم‌های دکوراسیون می‌شود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که اگر کنار مبلمان تجهیزات بسیار شلوغی دارد، بهتر است کنسول را در بخش خلوت‌تری قرار دهید تا باعث ایجاد ازدحام در آن بخش نشود.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سرویس خواب به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

سالن غذاخوری؛ مناسب برای قرار دادن کنسول و آینه

اگر به دنبال بهترین جا برای کنسول و آینه هستید، می‌توانید فضای سالن غذاخوری را انتخاب کنید. سالن غذاخوری در عین اینکه می‌تواند فضایی مناسب برای مهمانی‌ها باشد، محیطی نسبتا لوکس هم دارد که این دیزاین آن با استفاده از آینه کنسول مناسب تکمیل می‌شود.

سالن ورودی؛ بهترین جا برای میز کنسول

اگر قصد استفاده از میز کنسول را در فضای خانه دارید، می‌توانید به سراغ بهترین جا یعنی سالن‌های ورودی بروید. به طور کلی، می‌توان گفت که سالن‌های ورودی بهترین فضا برای این کنسول‌ها هستند. چرا که چه بعد از ورود و چه قبل از خروج، می‌توانید خودتان را در آینه ببینید و ظاهرتان را بررسی کنید. همچنین به دلیل وجود فضای میز کوچک، می‌توانید وسایلتان را روی آن قرار دهید.

جای کنسول در خانه کجاست

نکاتی که باید در انتخاب محل مناسب برای کنسول در نظر داشته باشید

اگر قصد استفاده از میز کنسول را در فضای خانه دارید، باید ابتدا به نکاتی توجه داشته باشید و سپس جای مناسب را انتخاب کنید. یکی از این نکات، هارمونی رنگی است. میزهای کنسول دارای تنوع رنگ بالایی هستند. اما پیش از انتخاب جای مناسب برای آن‌ها، باید هارمونی رنگی فضا را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر تم فضای شما قرمز است، نمی‌توانید میز کنسول قهوه‌ای رنگ در آن فضا قرار دهید. مورد بعدی که در انتخاب مکان مناسب برای چیدن آینه و کنسول باید در نظر داشته باشید، هارمونی طرح است. زمانی که هارمونی طرح کنسول چندان با فضا همخوانی نداشته باشد، هرچقدر که محیط هم زیبا باشد، زیبایی آن به چشم نخواهد آمد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله جدیدترین ایده‌های چیدمان و دکوراسیون منزل کوچک را نیز مطالعه نمایید.

عوامل موثر بر قیمت کنسول و آینه

اگر قصد خرید انواع کنسول و آینه و انتخاب بهترین جای ممکن را برای آن دارید، لازم است با عوامل موثر بر قیمت این آیتم‌های دکوراسیون داخلی آشنا باشید. در جدول زیر این عوامل را به صورت کامل برای شما بررسی کرده‌ایم.

کیفیت ساخت هرچقدر که دقت ساخت و طراحی این آیتم بیشتر باشد، ارزش آن هم بیشتر خواهد بود
متریال به‌کار رفته در ساخت نوع متریال به کار رفته در ساخت کنسول باعث تغییر در قیمت آن می‌شوند
برند تولیدکننده هرچقدر که برند معروف‌تر باشد، قیمت محصولات آن هم بیشتر خواهد بود

همواره مکان مناسب برای کنسول خود انتخاب کنید

اگر به دنبال خرید کنسول آینه و استفاده از آن هستید، باید ابتدا محیط و فضای مناسب را برای استفاده از کنسول در نظر بگیرید. از جمله محیط‌های مناسب برای قرار دادن کنسول می‌توان به فضای هال، سالن ورودی، سالن غذاخوری، اتاق‌ها و سالن پذیرایی اشاره کرد. اگر قصد خرید انواع مبلمان و لوازم دکوراسیون منزل را دارید، ما در مبلمان ویترا آماده ارائه خدمات هستیم. برای این منظور، تنها کافی است از طریق صفحه دسته‌بندی، محصولات ما را مشاهده و خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان کنسول آینه را در فضای هال قرار داد؟

بله. اما باید به هارمونی طرح و رنگ توجه داشته باشید.

بهترین جا برای آینه کنسول کجاست؟

قرار دادن کنسول در اتاق‌ خواب، قرار دادن کنسول در سالن پذیرایی، سالن ورودی، سالن غذاخوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *