وبلاگ

تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی | کدام مبلمان برای شما بهتر است؟

تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی

اگر قصد خرید مبلمان برای منزل خود را داشته باشید، حتما می‌دانید که مبلمان موجود در بازار عموما ایرانی یا ترکیه‌ای هستند. مبلمان تولیدی کشورهای دیگر به دلیل قیمت بسیار بالا و همچنین محدودیت در واردات، عموما در بازار موجود نیستند. به همین خاطر بسیاری از افراد در زمان خرید مبلمان ترکیه‌ای یا ایرانی دچار تردید می‌شوند؟ مبلمان کشورهای ترکیه و ایران از نظر قیمت، کیفیت ساخت، طراحی و خدمات پس از فروش و گارانتی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در نتیجه شما باید قبل از خرید مبلمان، با تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی آشنا شوید. همراه ما باشید تا این تفاوت‌ها را به‌صورت کامل بررسی کنیم.

تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی از نظر قیمت

یکی از مهم‌ترین عوامل در تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی، تفاوت در قیمت است. قطعا مبلمان تولیدی کشور ترکیه قیمت بالاتری نسبت به محصولات ایرانی دارد. البته نباید فراموش کرد که برخی مبلمان ایرانی نیز به دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی به‌روز، قیمت بسیار بالایی دارند و حتی از نمونه‌های وارداتی نیز گران‌قیمت‌تر هستند. اما به‌طور میانگین، قیمت مبلمان ترکیه‌ای از مبلمان ایرانی بیشتر است.

حال باید گفت که آیا این تفاوت پررنگ در قیمت، در کیفیت این دو مبلمان نیز احساس می‌شود. به‌طور کلی باید بگوییم که اگر بودجه محدودی برای خرید مبلمان دارید، مبلمان ایرانی بهترین گزینه برای شما به‌شمار می‌آیند. چرا که تناسب خوبی میان کیفیت ساخت و قیمت آن‌ها وجود دارد. همچنین مبلمان ترکیه‌ای در صورت نداشتن محدودیت بودجه، می‌تواند یک گزینه جذاب و بسیار باکیفیت باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل راحتی به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی از نظر قیمت

مبلمان ترکیه‌ای و ایرانی از نظر خدمات پس از فروش و گارانتی چه تفاوتی دارند؟

طی سال‌های اخیر، گارانتی و خدمات پس از فروش مبلمان اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به دلیل قیمت بالای مبلمان، افراد ترجیح می‌دهند تا محصولاتی را خریداری کنند که از گارانتی معتبری برخوردار هستند و در صورت خرابی، با کم‌ترین یا بدون پرداخت هزینه می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد. به همین خاطر در تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی، باید به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز اشاره کرد. مبلمان ایرانی به دلیل این که توسط شرکت‌های ایرانی تولید می‌شوند، از گارانتی معتبر برخوردار هستند و شما می‌توانید روی خدمات پس از فروش این شرکت‌ها حساب باز کنید.

فرق مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی

از طرف دیگر، مبلمان ترکیه‌ای عموما به‌صورت واسطه‌ای به بازار ایران وارد می‌شود و در نتیجه از گارانتی رسمی و شرکتی برخوردار نیست. البته برخی فروشگاه‌ها و شرکت‌ها اقدام به گارانتی این مبلمان می‌کنند. اما باید گفت که در نهایت خبری از گارانتی شرکت تولیدکننده مبلمان نیست. به همین خاطر اگر گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خرید مبلمان ایرانی بروید.

تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی از نظر کیفیت ساخت

یکی دیگر از پارامترهای مهم در بررسی تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی، کیفیت ساخت است. برای بررسی این پارامتر در ابتدا باید بگوییم که مبلمان ایرانی و ترکیه‌ای مدل‌های باکیفیت و بی‌کیفیت دارند. به همین خاطر نمی‌توان گفت که تمام مبلمان ترکیه‌ای کیفیت ساخت بالاتری نسبت به محصولات ایرانی دارند. اما به‌طور میانگین، مبلمان تولیدی کشور ترکیه به دلیل قیمت بالاتر، کیفیت ساخت بالاتری نیز دارد. اما در مدل‌هایی با قیمت یکسان، این تفاوت کیفیت تقریبا وجود ندارد یا اصلا محسوس نیست. به همین خاطر اگر مبلمان ایرانی خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، هیچ تفاوت کیفی محسوسی را مشاهده نخواهید کرد. همچنین شما هزینه بسیار کم‌تری را برای خرید مبلمان پرداخت کرده‌اید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل ال به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مبلمان ترکیه ای یا مبلمان ایرانی

خرید مبلمان ترکیه‌ای بهتر است یا ایرانی؟

حال با توجه به تمام موارد بررسی شده در تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی، احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که خرید مبلمان ترکیه‌ای بهتر است یا ایرانی؟ پاسخ مستقیمی به این سوال وجود ندارد. چرا که بسیاری از افراد محدودیت بودجه برای خرید مبلمان ندارند و ترجیح می‌دهند مبلمان برندهای مطرح ترکی را بدون توجه به نداشتن گارانتی در ایران و یا قیمت بسیار بالا خریداری کنند. اما به‌طور کلی می‌توان در پاسخ به این سوال گفت که در حال حاضر و طبق شرایط فعلی، خرید مبلمان ایرانی بسیار بهتر از خرید مبلمان ترکیه‌ای است.

تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی از نظر کیفیت ساخت

شما با خرید مبل ایرانی، از مزایایی مانند گارانتی، خدمات پس از فروش، قیمت پایین‌تر و کیفیت بالا بهره‌مند می‌شوید. همچنین شرکت‌های تولیدکننده مبلمان ایرانی، محصولات خود را مطابق با سلیقه ایرانیان تولید می‌کنند. در نتیجه شما با مبلمان ایرانی بهتر ارتباط برقرار می‌کنید.

برای خرید مبلمان ایرانی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید مبلمان ایرانی، خرید از یک مرکز فروش معتبر است. چرا که تشخیص کیفیت اجزای داخلی مبلمان برای افراد عادی بسیار دشوار می‌باشد. در نتیجه شما باید از مجموعه‌ای مبلمان مورد نظرتان را خریداری کنید که تنها محصولات باکیفیت را عرضه می‌کند. توجه به رنگ و سبک طراحی مبلمان و تناسب آن‌ها با دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کارتان نیز یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که در زمان خرید مبلمان ایرانی باید به آن توجه داشته باشید.

پارچه مناسب مبلمان باید جنس لطیفی داشته باشد و از طرف دیگر شست‌وشوی آن نیز آسان باشد. به همین خاطر در انتخاب مبلمان، حتما به پارچه آن نیز توجه کنید. با توجه به تنوع طرح‌های مبلمان، شما می‌توانید از یک طراح دکوراسیون برای انتخاب بهترین مبل برای منزل یا محیط کار خود مشورت بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله میز جلو مبلی مربع یا مستطیل را نیز حتما مطالعه نمایید.

خرید مبلمان ترکیه ای یا مبلمان ایرانی

باکیفیت‌ ترین مبلمان ایرانی را از فروشگاه ویترا مبل بخرید

در این مطلب با تفاوت مبلمان ترکیه ای با مبلمان ایرانی آشنا شدیم. به‌طور کلی مبلمان ایرانی گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر و مطمئن‌تر به‌شمار می‌آید. همچنین در مدل‌هایی با قیمت یکسان، مبلمان ایرانی عموما کیفیت مشابهی دارند. اما مهم‌ترین نکته در این زمینه، خرید مبلمان ایرانی از یک فروشگاه معتبر است. به همین خاطر ما به شما ویترا مبل را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید از طریق بخش فروشگاه وب‌سایت ما، انواع مبلمان ایرانی را با قیمتی بسیار مناسب و تضمین اصالت کالا خریداری کنید. محصولات موجود در ویترا مبل کاملا به‌روز هستند و در ساخت آن‌ها از باکیفیت‌ترین متریال‌ها استفاده شده است. برای دریافت مشاوره نیز می‌توانید با کارشناسان ما در ویترا مبل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *