وبلاگ

۲۵ دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس ایرانی، ترکی و …

دکوراسیون اتاق خواب عروس

خانه به عنوان پناهگاهیست که پس از ساعت های طولانی کار و فعالیت در بیرون انسان به آن پناه می برد. بانوان خوش سلیقه ایرانی به چیدمان وسایل منزل و دکوراسیون فضای داخلی خانه اهمیت زیادی می دهند. به طول خانه برای ایران تقدس خاصی دارد. این حساسیت در شروع زندگی جدید اهمیت بیشتری دارد. نه تنها عروس خانوم، بلکه خانواده نیز حساسیت خاصی به چیدمان منزل او دارند. اتاق خواب عروس از بخش های مهم خانه به شمار می رود.

دکوراسیون زیبای اتاق خواب، خوابی آرامش بخش را به ارمغان می آورد. در این مقاله ایده های خلاقانه‌ای برای دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس و تزیین در اتاق عروس ارائه می شود.

 

تختخواب در دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس تاثیر زیادی دارد

تختخواب عروس بخش اصلی اتاق خواب است. به همین دلیل باید در انتخاب و خرید آن زمان کافی اختصاص داده شود. برای اینکه زیباترین اتاق خواب عروس را داشته باشید باید در انتخاب تختخواب دقت زیادی کنید. برخی نکات مهم در انتخاب تختخواب اتاق عروس عبارتند از:

  • ابتدا باید سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. تختخواب یا سرویس چوبی که انتخاب می کنید، باید مطابق با سبک مورد نظرتان باشد.
  • دکوراسیون مدرن، اسپرت، کلاسیک، سلطنتی برخی از انواع دکوراسیون داخلی منزل هستند. برای هرکدام از این سبک های دکوراسیون باید سرویس خواب خاصی داشته باشند.
  • این نکته را در نظر داشته باشیدکه اتاق خواب خود را خیلی شلوغ نکنید.
  • علاوه بر مدل تختخواب، ابعاد آن نیز بسیار مهم است. ابعاد تختخواب باید متناسب با اندازه اتاق خواب باشد.

انتخاب روتختی نیز بسیار مهم است. روتختی باید زیبا و مطابق با سلیقه عروس و داماد باشد، علاوه بر این تناسب روتختی از نظر طرح و رنگ با سایر لوازم و تزئینات اتاق خواب مهم است.

تزیین اتاق خواب عروس

سرویس خواب سفید مناسب برای دکوراسیون منزل عروس

رنگ سفید از رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اتاق خواب عروس است. انتخاب سرویس خواب سفید رنگ، انتخاب بسیاری از عروس و دامادهای ایرانیست.

چیدمان اتاق خواب عروس و داماد ایرانی

مدل تختخواب سلطنتی

تختخواب های سلطنتی تاج دار با منبت کاری سبک مورد علاقه برخی از عروس و دامادهاست. این مدل با وجود اینکه از قدیمی ترین مدل های سرویس خواب به شمار می رود. هنوز نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

سرویس خواب سلطنتی مورد استفاده در دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس شامل رنگ های طلایی، چوبی و قهوه ی و بسیاری از رنگ های دیگر می شود. برای خرید جهیزیه عروس از محصولات بینظیر ویترا دیدن فرمایید.

تزیین اتاق عروس ساده و شیک

دکوراسیون اتاق خواب عروس با سرویس خواب های لوکس

سرویس های خواب های لوکس و زیبا مخصوص اتاق خواب های بزرگ هستند. به همین دلیل خرید این سبک سرویس خواب به عروس و دامادهایی که اتاق خواب کوچکی در منزل دارند؛ توصیه نمی شود. در صورتی که این مدل سرویس خواب در اتاق های کوچک استفاده شود، زیبایی آن چندان به چشم نمی آید و فضای اتاق نیز شلوغ به نظر می رسد. سرویس خواب لوکس با رنگ های مختلفی در بازار موجود است. پیشنهاد می شود درباره چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل بخوانید.

اتاق عروس

استفاده از سرویس خواب های مدرن در دکوراسیون اتاق خواب عروس

سرویس خواب های مدرن یا اسپرت ویژگی سادگی و جذابی را همزمان دارند. برخی افراد نیز زیبایی توام با سادگی را ترجیح می دهند. سرویس های خواب های مدرن متناسب با سلیقه این افراد است. این نوع سرویس های خواب در انواع چوبی، فلزی و چرمی در بازار وجود دارند.

سرویس خواب های مدرن ترکیه ای بسیار زیبا در بازار عرضه می شوند؛ اما تولیدات داخلی نیز قابل رقابت با انواع ترکیه ای هستند. از انواع سرویس خواب دونفره ویترا دیدن فرمایید.

 

 

زیباترین اتاق خواب عروس

تختخواب های ساده و شیک مطابق با همه سلیقه ها

تاثیر محیط بر کیفیت خواب انکار ناپذیر است. فضای ساده و آرام بخش اتاق خواب به داشتن خوابی آرام و با کیفیت کمک زیادی می کند. انسان برای انجا فعالیت های روزانه خود باید در شب خواب مناسبی داشته باشد. بر اساس تحقیقات ثابت شده است که آمادگی ذهنی و هوش افرادی که خواب مطلوبی دارند، بالاتر از افرادی است که خواب مناسب و کافی نداشته اند.

به همین دلیل سبک های ساده در تزیین اتاق عروس ساده و شیک طرفداران زیادی دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله چیدمان مبل در خانه های کوچک را حتما مطالعه نمایید.

مدل اتاق خواب عروس

طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس رمانتیک و خاص

استفاده از گل و گلبرگ های زییای قرمز رنگ و شمع برای تزیین در اتاق عروس و نورپردازی های خاص باعث ایجاد فضایی رمانتیک می شود. پیشنهاد می شود انواع تشک عروس گروه مبلمان ویترا را ببینید.

یکی از مسائل مهم دیگر در اتاق خواب که به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند، نورپردازی است. در مقاله اصول نورپردازی اتاق خواب، از ایده‌های جذاب ما استفاده کنید.

اتاق خواب عروس

طراحی اتاق خواب ساده با پرده و تختخواب ساده

پرده ها تنها در ایجاد حریم شخصی و پوشش فضای منزل نقش ندارند. پرده برای تزیین در اتاق عروس یا به طور کلی تمام خانه ها به کار می روند.

پرده ای که برای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب می شود، در وهله اول باید متناسب با سلیقه عروس و داماد باشد. تناسب پرده با سبک دکوراسیون نیز بسیار مهم است. در دکوراسیون مدرن نباید از پرده های والان دار استفاده شود. پرده های ساده برای چنین فضایی مناسب تر هستند.

استفاده از پرده های ساده در اتاق های با سقف کوتاه باعث می شود که سقف بلندتر به نظر برسد. از دیگر نکات مهم در انتخاب پرده اتاق خواب عروس عبارتند از:

  • هارمونی پرده از نظر رنگ با سایر امکانات و بخش های اتاق خواب نیز مهم است؛
  •  تاثیر پرده بر نورپردازی اتاق نیز قابل چشم پوشی نیست. در صورتی که نیاز به ورود نور بیشتر به فضای داخل منزل باشد، پرده های نازک مورد استفاده قرار می گیرند؛
  • در صورتی که به دلیل طراحی و موقعیت منزل، اتاق از بیرون دید داشته باشد، به منظور حفظ حریم شخصی از پرده های ضخیم استفاده می شود؛

پیشنهاد می کنیم مقاله چیدمان منزل را حتما مطالعه نمایید.

تزیین تخت خواب عروس

استفاده از بادکنک های قرمز در تزیین اتاق خواب عروس

تزئین اتاق خواب عروس با بادکنک ایده خلاقانه ای در خلق دکوراسیونی متفاوت در اتاق خواب عروس ایرانی است. قرمز رنگ عشق، گرمی و صمیمت است. به همین دلیل معمولا عروس خانوم ها، بادکنک های قرمز رنگ در تزئین اتاق خواب عروس را می پسندند؛ البته در صورتی از بادکنک های قرمز رنگ استفاده شود که رنگ قرمز این بادکنک ها هارمونی فضا را به هم نزند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبلمان منزل به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

دیزاین اتاق خواب عروس

استفاده از بادکنک های رنگی در اتاق خواب عروس ایرانی

در صورتی که بادکنک قرمز با رنگ کلی دکوراسیون اتاق خواب عروس تناسب ندارد، از بادکنک هایی با رنگ های دیگر استفاده می شود. در انتخاغب رنگ بادکنک بهتر است، رنگ روتختی یا گل های روی آن مد نظر قرار گیرد. انتخاب بادکنک هایی هماهنگ با گل های روتختی، بدون شک فضایی جذاب ایجاد می کند. برای دیدن جدیدترین مدل های مبل راحتی کلیک کنید.

تزیین اتاق خواب عروس بدون تخت

کلام آخر

عروس خانوم های با سلیقه و کدبانوی ایرانی حساسیت خاصی در انتخاب جهیزیه و طراحی فضای داخلی بخش های مختلف منزل خود دارند. در صورتی که می خواهید، محصولاتی با کیفیت، زیبا و با قیمت مناسب برای جهیزیه خود بخرید، ما به شما ویترا را پیشنهاد می کنیم.

 

  نمایندگی مبل معتبر در تهران | نمایندگی مبلمان راحتی و ...

 

ویترا محصولات مختلف از قبیل انواع مبلمان، سرویس های خواب اعم از تختخواب، لوازم اتاق خواب، میز و صندلی جلو مبلی و عسلی، سرویس ناهارخوری، میز ناهاخوری، صندلی ناهارخوری، صندلی کانتر و اپن، آباژور، فرش، کوسن و میز تلویزیون را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به خانواده های ایرانی عرضه می کند. در ویترا هر آنچه که برای دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس لازم است در کیفیتی مطلوب تولید و عرض می شود.

سوالات متداول:

در تزیین اتاق خواب عروس، برای انتخاب تختخواب عروس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ابتدا باید سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. تختخواب یا سرویس چوبی که انتخاب می کنید، باید مطابق با سبک مورد نظرتان باشد، دکوراسیون مدرن، اسپرت، کلاسیک، سلطنتی برخی از انواع دکوراسیون داخلی منزل هستند. برای هرکدام از این سبک های دکوراسیون باید سرویس خواب خاصی داشته باشند، این نکته را در نظر داشته باشیدکه اتاق خواب خود را خیلی شلوغ نکنید، علاوه بر مدل تختخواب، ابعاد آن نیز بسیار مهم است. ابعاد تختخواب باید متناسب با اندازه اتاق خواب باشد.

آیا از سرویس خواب های مدرن در دکوراسیون اتاق خواب عروس می توان استفاده کرد؟

سرویس خواب های مدرن یا اسپرت ویژگی سادگی و جذابی را همزمان دارند. برخی افراد نیز زیبایی توام با سادگی را ترجیح می دهند. سرویس های خواب های مدرن متناسب با سلیقه این افراد است. این نوع سرویس های خواب در انواع چوبی، فلزی و چرمی در بازار وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *