وبلاگ

بهترین راهنمای خرید مبل تخت خوابشو + مدل‌ های ۲۰۲۴

راهنمای خرید مبل تخت خوابشو

با راهنمای خرید مبل تخت خوابشو، خریدی بی‌ دردسر را تجربه کنید

به مبلمانی که کاربری چندمنظوره دارد، تخت خوابشو می‌گویند. این دسته از مبلمان در مقایسه با سایر مبلمان مانند راحتی کاربرد بیشتر، فضای کمتر و همچنین امکانات به مراتب بیشتری دارد و هم در فضا و هم در هزینه باعث صرفه‌ جویی می‌شود. اگر شما هم از طرفداران مبلمان تخت خوابشو هستید، بهتر است قبل از خرید، این مطلب از ویترا مبل را به عنوان راهنمای خرید مبل تخت خوابشو مطالعه کنید.

مزایای خرید مبل تخت خوابشو

بسیاری از شما ممکن است در زمان خرید مبل تختخواب شو به این مساله فکر کنید چرا یک کاناپه عادی را خریداری نمی‌کنید و آیا این کاناپه عادی و راحتی می‌تواند گزینه بهتری برای خرید باشد یا خیر؟ در این بشخ شما را در این باره راهنمایی خواهیم کرد و با دلایلی که برایتان خواهیم گفت شما متقاعد خواهید شد که خرید یک مبل تخت خواب شو گزینه بهتری است.

بهترین راهنمای خرید مبل تخت خوابشو

پیشنهاد ما برای افرادی که قصد خرید ست مبلمان و یا کاناپه تک را دارند نیز خرید یک مبل تخت خواب شو می‌باشد زیرا برایتان مزایای بیشتری خواهد داشت. در ادامه در قالب جدولی مزایای مبل تخت خوابشو را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طول عمر بالا وجود باکسی با کارایی بالا سازگاری با سبک‌های دکوراسیون
استحکام کافی امکان تعویض پارچه لولاهای اورجینال
فضای کمی را در منزل می‌گیرد تولید شده با مواد اولیه مرغوب استفاده از جوش co2
جابه‌جایی آسان تعویض آسان تشک استفاده به عنوان تخت و مبل

راهنمای خرید مبل تخت خوابشو باکیفیت

انتخاب مبل تخت خوابشو یک انتخاب هوشمندانه ست. انواع مبلمان تخت خوابشو از جمله محصولات مدرنی هستند که باید در خرید آن‌ها دقت کافی به خرج دهید. برای این کار باید فاکتورهایی که با دکوراسیون داخلی سازگارتر هستند را مد نظر قرار بدهید. به عنوان مثال انتخاب تم رنگی، سبک طراحی و نوع ایده پردازی که با دیزاین منزل ما هماهنگی لازم را دارد باید مورد توجه قرار بگیرند.

انتخاب مبل تخت خوابشو

از جمله نکات مهمی که می‌خواهیم در راهنمای خرید مبل تخت خوابشو به آن‌ها بپردازیم عبارتند از:

  • راهنمای انتخاب رنگ
  • خرید اسفنج برای مبل تخت خواب شو
  • مکانیزم جمع و باز شدن
  • کیفیت تشک
  • اندازه‌گیری ابعاد
  • صاف بودن لبه‌های داخلی

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تخت خوشخواب به فروشگاه ویترا مراجعه نمایید.

راهنمای انتخاب رنگ مبل تخت خوابشو

رنگی که قصد استفاده از آن برای مبل تختخوابشو را دارید با توجه به سه فاکتور اصلی باید انتخاب شود؛ یعنی رنگ آستر رویه، رنگ کلاف بیرونی و رنگ اکسسوری‌های همراه مبل تختخوابشو. برای انتخاب این رنگ‌ها باید به سازگاری آن‌ها با دکوراسیون محیط اطراف نیز توجه داشته باشید. به یاد داشته باشید هر چقدر رنگ‌ آمیزی مبل تخت خوابشو متفاوت‌تر باشد، شما صاحب سبک تر خواهید بود و محصول شما بیشتر به چشم خواهد آمد. برای مثال اگر شما از مبلمان راحتی و یا کلاسیک در دکوراسیون‌ داخلی خود استفاده کرده‌اید. استفاده از یک مبل تخت خواب شو مدرن با یک تم رنگی متمایز باعث خاص‌تر شدن فضای شما می‎‌شود.

چطور یک اسفنج مناسب برای مبل تختخوابشو تهیه کنیم؟

اسفنجی که قرار است برای مبلمان تخت خواب شو مورد استفاده قرار بگیرد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این موضوع سه دلیل را با خود به همراه دارد. در گام اول باید به راحتی مضاعفی که از مبل‌های تخت خواب شو همیشه انتظار می‌رود اشاره کنیم. در واقع هر چقدر اسفنجی که استفاده می‌شود مرغوب‌تر باشد، قطعا شما راحتی بیشتری را در زمان استراحت تجربه می‌کنید.

در مرحله بعدی باید به زیبایی کار در طی گذر زمان اشاره کرد. اگر از اسفنجی استفاده شود که نامرغوب باشد با نشستن و برخواستن چندین باره روی مبلمان تخت خواب شو به سادگی شاهد جای نشستن خود خواهید بود. به بیانی دیگر مبل شما فرو رفته و ظاهری بدی در بخش نشیمن‌گاه پیدا می‌کند. در قدم آخر باید به وزن محصول اشاره کنیم. عدم استفاده از متریال‌های مرغوب باعث سنگین شدن بیش از حد و یا سبک وزن شدن محصول شما می‌شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله ابعاد تخت خواب را نیز حتما مطالعه نمایید.

راهنمای انتخاب مبل تخت خوابشو

مکانیزم جمع و باز شدن، نکته مهمی در راهنمای خرید مبل تخت خوابشو است

مکانیزم جمع و باز شدن مبل تخت خواب شو دارای اهمیت فراوانی است. در بهترین حالت مکانیزم جمع و باز شدن مبل باید با یک حرکت صاف، بدون فشار و یا گیر کردن انجام شود. برای اطمینان آن را امتحان کرده و به مکانیزم قفل دار آن نیز توجه داشته باشید و همچنین بهتر است از هرز بودن و یا بی‌کیفیت بودن آن اطلاع پیدا کنید. در صورتی که قصد خرید مبل تخت خواب شو از طریق فروشگاه‌های اینترنتی را دارید نیاز است به تصاویر آن و ویدیوهای باز و بسته شدن مبل دقت توجه کرده تا از کیفیت آن آگاه شوید.

لزوم بررسی کیفیت تشک

استفاده از تشک باکیفیت می‌تواند خوابی راحت و با آرامش را به شما هدیه کند. تشک‌های با کیفیت ‌می‌توانند شانه‌ها، باسن و کمر شما را به طور کامل تحت پوشش قرار دهند. ممکن است در تفکر بسیاری از افراد اینگونه باشد که استفاده از تشک‌های ضخیم راحتی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. اما شما ‌می‌توانید با استفاده از یک تشک نازک که بسیار خوش ساخت است راحتی بیشتری را تجربه کنید.

توصیه می‌کنیم در زمان خواب بر روی مبل تختخواب شو حتما به بالشی که قرار است استفاده کنید توجه داشته باشید. از دیگر مواردی که باید در زمان خرید مبل تختخوابشو مورد توجه قرار گیرد ابعاد و اندازه تشک و همچنین فوم مورد استفاده در آن است. این اطلاعات در مشخصات فنی محصول ذکر شده‌اند و ‌می‌توانید آن را مشاهده کنید. خوب است بدانید که فوم‌های سرد در مقایسه با با فوم‌های گرم مناسب‌تر هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع تختخواب دونفره را نیز حتما مطالعه نمایید.

اندازه‌ گیری ابعاد از نکات مهم در راهنمای خرید مبل تخت خوابشو است

از دیگر نکاتی که در زمان خرید مبل تخت خوابشو نیاز است مورد توجه قرار گیرد ابعاد و اندازه آن است. باید قبل از خرید بررسی کنید که آیا مبل مورد نظر شما مناسب برای خوابیدن دو نفر است یا خیر و پس از آن اقدام به خرید کنید. همچنین باید فضایی که قرار است مبل تخت خوابشو در آن قرار گیرد را با ابعاد مبل مطابقت دهید تا دچار کمبود فضا نشوید. آن دسته از افرادی که قصد دارند علاوه بر مبل تخت خواب شو یک میز برای جلوی مبل خریداری کنند باید یک میز سبک را خریداری نمایند. چرا که با باز شدن مبل نیاز به جا‌به‌جا کردن میز دارید و به همین دلیل باید جا‌به‎‌جایی آن راحت‌تر انجام شود.

صاف بودن لبه‌ های داخلی را بررسی کنید

به طور کلی از فلز برای مکانیزم باز و بسته کردن مبل تخت خوابشو استفاده می‌شود. وجود این فلزات ممکن است صدماتی را ایجاد کند. به همین دلیل باید این فلزات لبه‌های صافی داشته باشند تا از آسیب‌هایی که ممکن است به پتوها و ملحفه‌ها وارد شود جلوگیری به عمل آید. حتی در صورتی که قطعات مورد استفاده در مبل شما دارای لبه‌های صاف باشد توصیه می‌کنیم قبل از اینکه مبل را ببندید ملحفه‌ها و پتوها را جمع کنید و سپس بعد اقدام به بستن مبل کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید مبل راحتی را حتما مطالعه نمایید.

انتخاب مبل تخت خوابشو با کیفیت

زیباترین مبلمان تخت خوابشو را از ویترا مبل بخواهید

مبل تخت خوابشو یا Sofa bed آیتمی است که می‌تواند تا شده و به مبل تبدیل شود و افراد می‌توانند بر حسب نیاز از آن به عنوان مبل یا تخت خواب استفاده کنند. این آیتم دو کاره عموما در منازل و مکان‌هایی که متراژ پایینی دارند، کاربردی‌تر هستند. مجموعه ویترا مبل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع مبلمان در کشور است. در سایت ویترا می‌توانید تنوع قابل توجهی از مبلمان تخت خوابشو یک نفره و دو نفره را مشاهده کرده و این محصولات را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *