وبلاگ

چهار مدل چیدمان میز ناهارخوری + جدیدترین چیدمان ۲۰۲۴

مدل چیدمان میز ناهارخوری

طرح چیدمان میز ناهارخوری؛ پازل گمشده زیبایی دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون مدرن میز ناهارخوری به یکی از آیتم‌ های اصلی چیدمان دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. این آیتم برای ست شدن با دیگر المان‌ های چیدمان داخلی قابلیت ست شدن بالایی دارد و از آن می‌توان در فضاهای مختلف مانند آشپزخانه و محیط‌های دیگر خانه استفاده کرد. به کارگیری بهترین مدل چیدمان میز ناهارخوری به نوع طراحی و هماهنگی آن با سایر آیتم‌های دکوراتیو بستگی دارد. بر همین اساس در این مطلب از ویترا مبل به نکات مهم چیدمان‌ اصولی میز ناهارخوری می‌ پردازیم و جدیدترین مدل‌ های چیدمان این آیتم‌ ها در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌ کنیم.

چیدمان میز ناهارخوری بر اساس فضای قرار دادن میز

پیش از پرداختن به نکات اصلی طراحی و نحوه چیدمان میزهای ناهارخوری، باید بدانید که انتخاب مدل مناسب برای قرارگیری این آیتم در خانه، به فضای انتخاب‌ شده بستگی دارد. بسیاری از طراحان متناسب با سبک دکوراسیون داخلی و کاربردهای مختلف مورد انتظارشان، این آیتم را در آشپزخانه، بالکن‌ ها، فضای خالی خانه‌ ها، حیاط و … قرار می‌ دهند. نکته مهم در انتخاب مدل چیدمان میز ناهارخوری توجه به رنگ‌ بندی، سبک و چیدمان سایر آیتم‌ های دکوراتیو داخلی و ایجاد هماهنگی با میز ناهارخوری است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید سرویس نهارخوری به ویترا مبل مراجعه نمایید.

نکات مهم چیدمان میز ناهارخوری بر اساس آیتم‌ های روی میز

در انتخاب بهترین سبک چیدمان میز ناهارخوری، توجه به آیتم‌های تزئینی و وسایل کاربردی که بر روی آن قرار می‌گیرند، بسیار اهمیت دارد. برای آشنایی کلی شما با اصول طراحی چیدمان میز ناهارخوری، در جدول زیر کاربردها و روش کلی چیدمان ظروف و آیتم‌های تزئینی میز ناهارخوری را بیان کرده‌ایم.

نوع آیتم دکوراتیو نکات مهم در چیدمان
سفره دارای تناسب رنگی و ظاهری با ظروف و ضخامت بالا
بشقاب‌ها قرار دادن بشقاب بزرگ‌تر و چیدن بشقاب‌های کوچک‌تر در اطراف آن‌ها
قاشق و چنگال قرار گرفتن قاشق در سمت راست بشقاب و چنگال سمت چپ آن
دستمال سفره قرار دادن دستمال سفره در وسط بشقاب

طرح چیدمان میز ناهارخوری

 

‏‏

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت نیمکت ناهار خوری به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

انواع چیدمان میز ناهارخوری

طراحان دکوراسیون داخلی برای انتخاب بهترین مدل چیدمان میز ناهارخوری به شکل طراحی آن توجه می‌کنند. معمولا میزها در انواع مربعی، دایره‌ای و مستطیلی ساخته می‌ شوند که برای چیدمان آن‌ها در انواع سبک‌ های دکوراسیون داخلی باید اصول خاصی را در نظر گرفت. از سوی دیگر مدل چیدمان میز نهارخوری و استفاده از بهترین روش قرارگیری این آیتم، به متراژ خانه و نوع معماری فضا بستگی دارد.

سبک چیدمان میز ناهارخوری

 

مهم‌ترین انواع چیدمان میز ناهارخوری یا به عبارتی نحوه چیدمان میز ناهارخوری عبارت‌ اند از:

  • چیدمان مربعی
  • چیدمان مستطیلی
  • چیدمان دایره‌ ای
  • چیدمان مخصوص در آشپزخانه
  • چیدمان برای میزهای ناهارخوری دونفره تا هشت‌ نفره
  • چیدمان مخصوص برای دکوراسیون خانه‌ های نوعروسان
  • چیدمان مخصوص برای میز ناهارخوری کودکان

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت صندلی ناهار خوری به ویترا مراجعه نمایید.

ترندترین ایده‌ ها برای چیدمان‌ میز ناهارخوری

بر اساس نوع طراحی میزهای ناهارخوری و سبک چیدمان داخلی خانه‌ها، می‌توان تعداد زیادی از انواع مدل‌های خلاقانه را برای چیدمان این آیتم‌ها استفاده کرد. بااین‌حال در ادامه به چهار مدل از جدیدترین ایده‌های چیدمان میز ناهارخوری اشاره می‌کنیم که زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما را افزایش می‌دهند.

توجه به نورپردازی و منبع نور

استفاده از منابع نوری مصنوعی مانند لوسترها، آویزهای سقفی، لامپ‌ های کوچکی مانند هالوژن در فضای مورد نظر برای قرارگیری میز ناهارخوری ایده خلاقانه‌ ای است. سعی کنید متناسب با طیف رنگی میز، از رنگ‌های هم‌خانواده یا یکسان استفاده کنید. از سوی دیگر اگر خانه‌های شما دارای پنجره‌های بزرگی هستند که نور زیادی را در طول روز به داخل وارد می‌کنند، قراردادن میز در مسیر نوری، بهترین مدل چیدمان میز ناهارخوری در این فضاها به‌شمار می‌رود.

تاکید بیشتر بر میز ناهارخوری با جداکردن فضا

اگر به تاکید بیشتر بر جزئیات میز ناهارخوری هستید، ست کردن این میز با تونالیته رنگی دیوار و کاغذ دیواری پیشنهاد مناسبی است. همچنین می‌توان دیوار پشتی فضایی که میز در آن قرار گرفته است را با رنگی شبیه به رنگ میز جدا کرد یا از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کرد که به رنگ‌بندی میز نزدیک باشند.

استفاده از میز ناهار‌خوری تک‌ رنگ

بسیاری از طراحان میزهای تک‌ رنگ را برای شرایط خاص و دکوراسیون‌ های لاکچری مورد استفاده قرار می‌ دهند. تک‌ رنگ بودن میز ناهارخوری آن را کاملا به یک آیتم متمایز در بین المان‌ های چیدمان دکوراسیون داخلی تبدیل می‌ کند. در سبک‌ های مدرن، به‌ کارگیری رنگ‌ های تیره برای میز نهارخوری یک روش مناسب برای افزایش جذابیت فضای داخلی و تاکید بیشتر بر میزهای ناهارخوری است.

به‌ کارگیری آیتم‌ های دکوراتیو سنتی در کنار میزهای نا‌هارخوری مدرن

یک مدل چیدمان میز ناهارخوری استفاده از آیتم‌ های دکوراتیو سنتی مانند فرش‌ ها، گلیم‌ ها، سفره‌ ها، کاسه‌ و بشقاب‌ های سنتی، تابلوفرش‌ ها و … در کنار میز ناهارخوری است. ترکیب سادگی آیتم‌های سنتی در کنار ظرافت و رنگ‌بندی جذاب طراحی‌های مدرن میز ناهارخوری، یک طراحی شیک و منحصربه‌فرد را برای قرارگیری این آیتم‌ها می‌سازد. استفاده از این روش در خانه‌ های مجلل و دکوراسیون‌های سلطنتی کاربردهای فراوانی دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به چیدمان اتاق نشیمن را حتما مطالعه نمایید.

انواع چیدمان میز ناهارخوری

 

خرید جدیدترین مدل‌ های میز ناهارخوری از مجموعه ویترا مبل

برای یک چیدمان اصولی در دکوراسیون داخلی، باید تمام آیتم‌ های آن در تناسب و هماهنگی کامل باشند. از سوی دیگر رنگ‌ بندی آن‌ ها و شلوغ نکردن فضای خانه نیز، عامل مهم دیگری است که در زمان انتخاب بهترین سبک چیدمان باید به آن توجه کرد.

مجموعه ویترا مبل به‌عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌ کنندگان انواع آیتم‌های دکوراسیون داخلی، جدیدترین مدل‌ های میز ناهارخوری را به فروش می‌رساند. مجموعه‌ ما با ارائه انواع میزهای ناهارخوری مدرن در رنگ‌بندی‌ها و مدل‌های مختلف، طیف متنوعی از این آیتم‌ها را برای خانه‌های بزرگ و کوچک عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین مدل چیدمان میز ناهارخوری و آشنایی با محصولات مجموعه، با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین رنگ برای مبل اتاق نشیمن را حتما مطالعه نمایید.

سوالات متداول

اصول اساسی در انتخاب بهترین مدل چیدمان میز ناهارخوری کدام موارد هستند؟

توجه به رنگ‌بندی، متراژ خانه، طرح میز، سبک معماری و تعداد نفرات میز ناهارخوری در این موضوع اهمیت دارد.

آیا قرار دادن میز ناهارخوری در فضایی غیر از آشپزخانه ممکن است؟

بله. بسیاری از طراحی‌ های مدرن میز ناهارخوری را در تراس و پاسیو، اتاق‌ های کار، سالن‌ های پذیرایی و سایر فضاهای خانه قرار می‌ دهند.

بهترین مدل چیدمان میز ناهارخوری در خانه‌ های کوچک چگونه است؟

آیتم‌ هایی هستند که با کم‌ ترین اشغال فضا، بیشترین زیبایی و کاربرد را برای شما به همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *