وبلاگ

معرفی بزرگ ترین و بهترین تولیدی مبل راحتی در ایران

بهترین تولیدی مبل راحتی

اگر تصمیم دارید مبلمان مورد نظر خود را به جای خرید از فروشگاه‌ های لوکس و گران قیمت از کارگاه مبل سازی تهران و یا کارخانه مبل  در تهران بخرید، این مطلب را بخوانید.

حتما شما هم از قیمت بالای اجاره بها و یا بهای خرید شوروم و فروشگاه ها باخبر هستید. در بیشتر مواقع فروشندگان واسطه مجبور هستند تا این هزینه ی بالا را بر روی قیمت مبلمان و صنایع چوبی که برای فروش در فروشگاه دارند اضافه کنند.

متاسفانه این کار باعث می شود تا شما علاوه بر هزینه ی مبل هزینه ی اجاره بها و مابقی هزینه ها را نیز پرداخت کنید، که این مساله کاملا به ضرر شماست. اما اگر شما بتوانید از مراکز تولید کننده خرید کنید این هزینه ها را کم کرده و قیمت واقعی مبل را پرداخت خواهید کرد.

تولیدی مبل در تهران

یکی دیگر از فوائد خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران و سایر شهر ها این است که شما دست واسطه ها را کوتاه کرده و اجازه نمی دهید که واسطه ها در این بین سودهای کلانی به جیب بزنند. در این بین اگر شما از واسطه ها خرید کنید بجای رویارویی با سازنده ی اصلی یک واسطه در بین شما قرار خواهد گرفت.تحقیقات نشان داده اگر مبل شما با مشکلی رو به رو شود شما سخت تر می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش مبل خود برخوردار شوید.

(چنانچه تمایل به خرید مبل راحتی دارید، می‌ توانید از مدل‌های متنوع آن در ویترا دیدن کنید)

کارخانه مبلمان سازی ویترا

گروه مبلمان سازی ویترا، با چشم انداز کاهش هزینه‌ ها و قیمت‌های بسیار زیاد خرید سرویس مبلمان در گالری‌ها و فروشگاه‌های لوکس یا سنتی تشکیل شد. اعضای این گروه همگی از فعالان با سابقه‌ی این صنعت قدیمی به شمار می‌ روند.

هزینه‌ های رایج، از قبیل اجاره‌بهای فروشگاه‌های عرضه کننده مبلمان، عموماً تا حتی ۴۰ درصد قیمت یک سرویس مبلمان را می‌ توانند افزایش دهند. هزینه بسیار زیادی که در نهایت خریدار مبلمان است که باید متحمل پرداخت آن شود.

مبلمان ویترا با توجه به همین مشکل و با هدف رفع آن و با استفاده از پتانسیل فضای اینترنتی و فروش آنلاین سعی بر کاهش این قبیل از هزینه‌ها را دارد. اکنون می‌ توان گفت ویترا یک شبکه سراسری تولید و فروش مبلمان در سراسر کشور محسوب می‌شود؛ که با بیش از بیست گالری و نمایشگاه تخصصی مبلمان، محصولات خود را باکیفیت صادراتی تولید کرده و به‌صورت مستقیم به خریداران عرضه می‌کند.

اگر به دنبال یافتن بهترین پیج‌های اینستاگرام مبل هستید؟ یا می‌خواهید مبلمان یا مصنوعات چوبی مورد نیاز منزل یا محل کار خود را به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید مقاله ی لیست ۱۵ پیج اینستاگرام مبل را مطالعه فرمایید

چرا ویترا مبل را برای خرید مبلمان انتخاب کنیم؟

گروه تولیدی مبلمان ویترا محصولات خود را با متریال درجه یک و با کیفیت و توسط استادکاران ترکیه ای تولید می کند. این مجموعه انواع مبلمان و تولیدات خود با مناسب ترین قیمت بازار به دست مصرف کنندگان می رساند.

علاوه بر این ویترا مبل دارای مشاوران فروش با تجربه ای است که می توانید پیش از خرید مبلمان با دریافت مشاوره رایگان از آن ها بهترین مدل و طرح مبل را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

ویترا مبل محصولات متنوعی  و کاملی دارد، از این رو می توانید تمامی کالاهای چوبی، سرویس خواب، نهارخوری، مبلمان و … مورد نیاز خود را تنها با مراجعه به وب سایت آن ها بدون نیاز به گشت و گذار در چندین فروشگاه مختلف تهیه کنید. همچنین این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های سنگین فروشگاه محصولات خود را بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن ارائه می دهد و سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان برای آن ها ارسال می کند. وجود چنین ویژگی هایی موجب شده که خرید مبلمان از ویترا مبل را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

‏‏

 

بهترین تولیدی مبل راحتی چه مبلمانی را ارائه می دهد؟

ویترا مبل، بهترین تولیدی مبل راحتی در کشور مبلمان متنوعی را متناسب با سلیقه تمامی مشتریان عرضه می کند. از جمله این مبلمان می توان به مبل راحتی، مبل چسترفیلد، مبل تختخوابشو، مبل ال، مبل کلاسیک، ناهارخوری، کاناپه تک و سری اقتصادی اشاره نمود.

آدرس مبلمان سازی ویترا

خیابان امیرآباد – خیابان شیخ بهایی جنوبی : بزرگراه کردستان جنوب، خروجی خیابان ۲۷ ام، ۲۰ متر اول، خیابان ۲۶ شرقی، شماره ۸، واحد ۴
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۱۵۳۸۶

تولیدی مبل راحتی ویترا

خرید مبلمان یکی از چالش‌های بزرگ در دکوراسیون منزل است. عوامل مختلفی را باید در هنگام خرید در نظر گرفت تا هزینه نسبتا بالایی که برای خرید مبل پرداخت می‌شود، به هدر نرود و پاسخگوی نیازها باشد ما در مقاله “روکش مناسب مبل” اطلاعات مناسبی در انتخاب روکش مبل معرفی کردیم که بهتون پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید.

(چنانچه تمایل به خرید و مشاهده قیمت مبل چستر را دارید، می‌توانید از مدل‌های متنوع موجود در ویترا دیدن کنید)

مبل قیمت کارخانه : کیفیت را فدای قیمت نکنید

اگر صحبت از مبل قیمت کارخانه می شود یا اگر بر مبل ارزان قیمت تاکید می شود، اصلا منظور بحث این نیست که به هر قیمتی به دنبال مبلی ارزان باشید. گاهی قیمت پایین مبل به دلیل کیفیت پایین مواد به کار رفته در آن است.

منظور از مبل قیمت کارخانه یا مبل ارزان قیمت این است که مبل های با کیفیت مطلوب که در فروشگاه ها و مغازه ها با قیمت های نامعفول و بسیار بالاتر از قیمت تمام شده کارخانه ارائه می شود را با قیمت کارخانه بخرید. مبل های بی کیفیت هزینه بالایی را بابت تعمیرات به خانواده ها تحمیل می کند. این هزینه ممکن است چندین برابر هزینه ای باشد که برای مبل با کیفیت مطلوب پرداخت می شود.

خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران

در بسیاری مواقع مبل های بی کیفیت حتی پس از بارها تعیمرات و صرف هزینه های بالا باز هم به مبل دلخواه تبدیل نمی شوند و گاهی حتی خانواده ها مجبور به کنار گذاشتن آنها می شوند.

بنابراین تاکید می کنیم که قیمت پایین مبلمان لزوما به معنای فروش محصول با سود پایین و به قیمت کارخانه نیست. گاهی تولید کنندگان برای سود بیشتر خود، مبلمان را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت پایین تولید کرده و به مشتری عرضه می کنند.

مبل قیمت کارخانه به نفع مشتری و تولید کننده

تهیه مبل قیمت کارخانه نه تنها هزینه کمتری را به مشتری تحمیل می کند، بلکه به نفع کارخانه تولید کننده نیز هست.؛ زیرا قیمت مناسب محصول با کیفیت، مشتری را نیز تشویق به خرید می کند.

در واقع قیمت مناسب مبلمان باعث رونق چرخه تولید و خرید می شود. تولید کننده با فروش محصولات خود تشویق به تولید بیشتر خواهد شد. این موضوع در مجموع به اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور کمک می کند.. به عبارت دیگر در اقتصاد سالم محصولات تولیدی با قیمت مناسب و نزدیک به قیمت کارخانه به دست مشتری می رسد.

(چنانچه تمایل به خرید مبل تخت خواب شو دو نفره دارید، می‌توانید از مدل‌های متنوع موجود در ویترا دیدن کنید)

خرید مبل قیمت کارخانه

علت افزایش قیمت مبلمان در فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها

افزایش علت قیمت مبلمان در فروشگاه ها چند دلیل اصلی دارد. اول اینکه بسیاری از عرضه کنندگان این محصولات مکان فرو.شگاه یا مغازه خود را باید بخرند. هزینه بالایی را بابت خرید آن پرداخت می کنند. برخی نیز مکان مورد نظر را اجاره می کنند. هزینه اجاره این قبیل فضاها نیز قابل توجه است.

به‌هر‌حال برای اینکه به سود اقتصادی برسند، چاره ای جز این ندارند که هزینه اجاره مغازه را به نوعی به قیمت فروش محصولات اضافه کنند. به عبارت دقیق تر مشتری بابت اینکه محصول به دست او برسد، هزینه اجاره مغازه را نیز باید بپردازد.

گاهی محصول از کارخانه تولیدی با چندین واسطه به دست فروشنده می رسد. تصور کنید که واسطه ها نیز هر کدام با مقداری سود، محصول را عرضه می کنند. هر چقدر تعداد واسطه ها بیشتر باشد، قیمت مبل در نهایت بالاتر خواهد بود.

بسیاری از تولید کنندگان مبلمان مانند ویترا محصولات تولیدی خود را در فروشگاه های اینترنتی عرضه می کنند. فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش هزینه ها تا حد زیادی می شوند. به همین دلیل محصولات در این قبیل فروشگاه ها با قیمت مناسب تر در اختیار مشتری قرار می گیرد. برای خرید مبل کلاسیک از جدیدترین محصولات ویترا دیدن فرمایید.

کارگاه مبل سازی تهران

مبل قیمت کارخانه از مراکز تولیدی

برای تهیه مبل قیمت کارخانه باید مبل را از مراکز تولید کننده خرید. بسیاری از تولید کنندگان مبل محصولات خود را در مراکز فروش یا فروشگاه های اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریدار عرضه می کنند.

مجموعه مبلمان ویترا یکی از معتبرترین تولید کنندگان مبل در کشور است. محصولات تولید ویترا نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازارهای خارجی نیز به فروش می رسد.  از جدیدترن مدل های کاناپه تک ویترا دیدن فرمایید.

تولیدی مبل در تهران و ایران

سایر مزایای مبل به قیمت کارخانه

تهیه مبل از مراکزی که مبل را به قیمت کارخانه ارائه می دهند، علاوه بر اینکه باعث می شود، مبل با قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار گیرد، مزایای دیگری نیز دارد.

  • از جمله مزایای آن این است که در این قبیل مراکز جابه جایی مبلمان و تحویل آن در درب منزل توسط باربری مخصوص و کارگران مجرب انجام می شود. به این ترتیب مبلمان دچار آسیب کمتری خواهند شد.؛
  • علاوه بر این مشتری زمانی که محصول خود را مرکز تولیدی می خرد، از خدمات پس از فروش بهره مند می شود. در این صورت پس از آسیب دیدن مبلمان این امکان را دارد که با مرکز تولیدی تماس بگیرد. در چنین شرایطی پیگیری سریع تر انجام خواهد شد؛
  • از دیگر مزایای خرید از مراکز تولید این است که این مراکز انعطاف پذیری بیشتری در ثبت سفارش مشتری ها دارند؛
  • در بسیاری از کارخانه های تولیدی؛ محصول پس از تولید در بخش کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از رفع معایب احتمالی، برای مشتری ارسال می شود.

خرید مستقیم مبل از کارخانه های تهران

تهیه مبل قیمت کارخانه از مراکز تولیدی به معنای حذف واسطه گری، کاهش هزینه عرضه محصول به مشتری است. با خرید از این مراکز مشتری از مزایای دیگری از قبیل بهره مندی از خدمات پس از فروش، تایید کیفیت محصول قبل از ارسال به مشتری؛ انعطاف پذیری در ثبت سفارش محصول مد نظر، تحویل سریع تر؛ انتقال توسط تیم مجرب و کاهش احتمال آُسیب دیدگی حین جابه جایی مبلمان بهره مند خواهد شد.

ویترا یکی از تولید کنندگان مبلمان در سطح کشور است که محصولات با کیفیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند. خریداران امکان مشاهده و خرید غیرحضوری محصولات ویترا را دارند. علاوه بر این در صورت تمایل می توانند پس از مشاهده محصولات خرید خود را انجام دهند یا سفارش خود را ثبت کنند. برای خرید جهیزیه عروس از محصولات بینظیر ویترا دیدن فرمایید.

خرید مبل قیمت کارخانه تهران

کلام آخر

صنعت مبلمان سازی، یعنی تولید و ساخت انواع مبلمان با کاربری‌های مختلف، امروز به یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین صنایع کشور در هر شهری تبدیل شده است. مبلمان سازی و تولید مبل با زحمات بسیاری انجام می‌شود. از مرحله طراحی گرفته تا تهیه و تولید مبل و خدمات پس از فروش به مشتریان، همه و همه طیف وسیع خدمات یک کارخانه مبل سازی تهران هستند.

با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت ویترا مبل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده مبل در ایران که با در اختیار داشتن بالغ بر بیست شوروم مبلمان را با کیفیت صادراتی عرضه می کند در صدر برترین تولیدکنندگان مبلمان قرار دارد و می توانید با اطمینان خاطر به خرید مبلمان با قیمت مناسب از این مجموعه بپردازید.

برخی از سوالات رایج:

بزرگترین تولید کننده مبل در ایران کدام است؟

بزرگترین تولید کننده مبل در ایران کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *