وبلاگ

۸ کانال تلگرام مبل: لیست بهترین کانال تلگرام مبلمان

تلگرام مبلمان در ایران

همیشه هم لزومی ندارد که برای خرید مبل، میز، تخت خواب، صندلی یا سایر مصنوعات چوبی یا فلزی مورد نظرتان راهی بورس فروش مبلمان در شهرتان بشوید. اگر عضو یک یا چند کانال تلگرام مبل باشید، به راحتی و سر حوصله می‌توانید بین محصولات مختلف چرخ بزنید. قیمت، رنگ و ویژگی‌های تمام محصولات مورد نظر را با یکدیگر مقایسه کنید.

در خصوص امکان تغییر رنگ پارچه یا جزئیات دیگر در مدل دلخواهتان با مدیر کانال تلگرام مبلمان صحبت کنید و در نهایت بدون خستگی و سردرگمی در بین مدل‌های متنوع و بی پایان، مبل دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

تعداد کانال فروش مبل در تلگرام و کانال مبلمان راحتی بسیار زیاد است. برای انتخاب و عضو شدن در یک یا چند کانال تلگرام مبلمان باید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. چرا که برخی از آن‌ها کانال‌های فعالی بوده و به جز به نمایش درآوردن عکس از مبلمان‌های تازه تولید شده، در خصوص جنس بدنه مبلمان، قیمت، امکان تغییر رنگ پارچه و سایر موضوعات مربوط به مبلمان اطلاعات مفیدی به اعضای خود می‌دهند.

تلگرام مبل

اگر تصمیم دارید مبلمان مورد نظر خود را به جای فروشگاه‌های لوکس و گران قیمت از کارخانه مبل در تهران بخرید در مقاله ” کارخانه مبل در تهران” کارخانه های تولید مبل را معرفی کردیم که حتما قبل از خرید مبل این مقاله را بخوانید

درحالی‌که برخی از کانال های تلگرام مبلمان با یک روند خسته کننده، فقط اقدام به نشر عکس‌های مبلمان می‌کنند. شما به عنوان یک مشتری می دانید که اگر یک کانال فقط عکس مبل های خود را بگذارد و هیچ جذابیتی برای مخاطب نداشته باشد، نمی تواند محصولات خود را به فروش برساند.

بنابراین ما بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی چند کانال تلگرام مبلمان بپردازیم که عضو شدن در آن‌ها را به شما که قصد خرید مبلمان یا مصنوعات چوبی را دارید، توصیه کنیم.

این کانال‌ های مبل جزو کانال‌های فعالی هستند که به جز مدل و قیمت مبلمان، اطلاعات ارزشمند دیگری هم در خصوص مبلمان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. و معمولاً با ارائه قیمت مناسب، جزو کانال تلگرام مبل ارزان تهران هستند.

(چنانچه تمایل به خرید و مشاهده قیمت مبل راحتی دارید، می‌توانید از مدل‌های متنوع آن در ویترا دیدن کنید)

آشنایی با ۸ کانال تلگرام مبل پر مخاطب

۱٫ گروه مبلمان ویترا

اگر عضو کانال گروه مبلمان ویترا شوید یا آن را با سایر کانال‌ های تلگرام مبل مقایسه کنید، بی تردید به یک نتیجه می‌رسید و آن‌هم این است که بهترین کیفیت تصاویر مبلمانی که در کانال‌های تلگرامی با این حوزه کاری منتشر می‌شود، مربوط به کانال تلگرام ویترا است. که می توان گفت بزرگترین کانال مبل هم هست.

تماشای تصاویر کاملاٌ حرفه‌ای مبلمان و مصنوعات چوبی که در کانال تلگرام گروه مبلمان ویترا منتشر می‌شود، نه تنها به خریداران واقعی کمک می‌کند با دید بازتری مبل مورد نظر خود را انتخاب کنند، بلکه به عاشقان طراحی داخلی ایده چیدمان منزل یا محل کار می‌دهد.

کانال تلگرام مبل ارزان

این کانال تلگرام مبلمان در حال حاضر k 49.7 عضو دارد که نشان دهنده کیفیت و تداوم در نشر محتوای مربوط به مبلمان و مصنوعات چوبی است. کانال ویترا، کانال تلگرام مبل تهران بوده و اگر ساکن تهران هستید می توانید به راحتی مبل موردنظرتان را انتخاب کرده و سفارش دهید.

اگر به دنبال یک کانال مبل ارزان می گردید بی تردید ویترا می تواند یک گزینه ی مناسب باشد زیرا در این کانال قیمت ها بر اساس کیفیت برای شما گذاشته شده اند و می توانید با انتخاب یک مبل مناسب بر اساس بودجه تان به راحتی خرید کنید.

 

‏‏

 

۲٫ تولیدی مبل سینا

اگر تمایل دارید عضو کانال تلگرامی شوید که از مبلمان و مصنوعات چوبی عکس‌های واقعی، با کیفیت و چیدمان شده را با اطلاعات بسیار مفید و جامع در مورد نام مدل، جنس، رنگ مبلمان ، امکان ایجاد تغییرات، شرایط ارسال و قیمت منتشر می‌کند، باید عضو کانال تولیدی مبل سینا شوید. این کانال در حال حاضر K 47.5 عضو دارد.

  جدیدترین دیزاین منزل 2024 + معرفی 14 مدل دکوراسیون خانه

آدرس این تولیدی در مشهد بوده و تمامی مدل ها توسط خود این تیم ساخته می شود. این فروشگاه دارای اینستاگرام، کانال تلگرام و سایت فعالی می باشد و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

۳٫ گروه تولیدی مبل ساتیا

کانال تلگرام مبلمان ساتیا که با عنوان گروه تولیدی مبل ساتیا مشغول به فعالیت است؛ یک کانال تلگرام مبل راحتی و معرفی انواع دیگر مبلمان است که خیلی فعالی بوده و در حوزه فروش آنلاین مبلمان فعالیت می‌کند. تصاویر و اطلاعاتی که در این کانال نشر داده می‌شود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تعداد k 29 عضوی که در این کانال حضور دارند خبر از تداوم نشر اطلاعات و نمایش مدل های مختلف مبلمان می‌دهد.

مبل کانال تلگرام

اگر به دنبال یافتن بهترین پیج‌های اینستاگرام مبل هستید؟ یا می‌خواهید مبلمان یا مصنوعات چوبی مورد نیاز منزل یا محل کار خود را به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید مقاله  لیست ۱۵ پیج اینستاگرام مبل را مطالعه فرمایید

۴٫ مبل فریازان

جذابیت کانال تلگرامی تولیدی مبل فریازان در این است که در بین تصاویری که به اشتراک گذاشته می‌شود عکس‌های ارسالی مشتری هم وجود دارد. به این ترتیب اعضای کانال می‌توانند مبل مورد نظر خود را در فضای خانه تصور کرده و بر اساس آن مدل مبلمان منزل مناسب را خریداری کنند.

  ۱۵ ایده چیدمان منزل شیک و ساده و خانه های معمولی

این کانال تلگرامی اکنونk 2.8 عضو دارد. اعضایی که پس از خرید مبل از این کانال تلگرامی، عکس چیدمان خود را برای ادمین کانال ارسال میکنند تا با دیگران به اشتراک گذاشته شود. این کار باعث افزایش اعتماد مشتریان و خریداران مبل می شود.

۵٫ مبلمان تخت طاووس

کانال تلگرام مبلمان تخت طاووس با ارائه اطلاعات جزئی و بسیار دقیق در کنار عکس‌های واقعی و با کیفیت، دید خوبی برای انتخاب و خرید به مخاطبان خود می‌دهد. در این کانال تلگرام مبل می‌توان طرز چیدمان مبلمان انتخابی را قبل از خرید دید یا از این‌که پارچه مبلمانی قابل تعویض است؟ مطمئن شد.

در این کانال اغلب تخفیفات ویژه ای گذاشته می شود که با عضو شدن در کانال تلگرام و یا اینستاگرام آنها می توانید به راحتی از این جشنواره ها باخبر شوید و مبل مورد نظر خود را در بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

تعداد اعضای این کانال تلگرام مبلمان ۱٫۹ k است.

گروه کانال تلگرام مبلمان

در واقع مدل مبل چستر از آن مدل ‌هایی است که هیچ ‌گاه از مد نمی ‌افتد و هر روز زیبا تر می ‌شود و جلوه خاصی ایجاد می ‌کند. برای تولید مبل چستر بیشتر از انواع پارچه ‌های چرم استفاده می ‌شود تا با گذشت زمان ظاهر شیک خود را از دست ندهد.

۶٫ کانال تولیدی مبلمان دنج

تصویر جدیدترین مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس خواب، کمد و جاکفشی‌ های تولیدی در کارگاه مبلمان دنج، کالیته‌های رنگ با جنس‌های مختلف، چیدمان‌های متفاوت و در نهایت ارائه مهم‌ ترین سر تیترهای اخبار روز دنیا بخشی از فعالیت منظم و مستمر مدیر کانال تولیدی مبلمان دنج است.

در حال حاضر این کانال تلگرام مبل k 1.5 عضو دارد.

۷٫ فروشگاه مجازی مبلمان قصر

فروشگاه مجازی مبلمان قصر یک فروشگاه مبلمان است که به‌صورت کلی کار فروش مبل و مصنوعات چوبی را تنها به‌ شکل آنلاین انجام می‌دهد. در واقع این فروشگاه ماهیت فیزیکی نداشته و مخاطبان می‌توانند از بین محصولاتی که هر روز در این کانال تلگرام مبلمان فعال مشاهده می‌کنند، مبلمان مورد نظر خود را سفارش بدهند.

این کانال مبل در حدود k 3.6 عضو فعال دارد.

کانال مبلمان یافت اباد

انتخاب یک تشک خوشخواب برای تجربه خوابی آرام، سؤال همه کسانی است که برای خرید تشک خوشخواب خویش اقدام می‌نمایند. چنانجه تمایل دارید درباره اندازه تشک یک نفره بدانید، مطالعه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم.

۸٫ فروشگاه مبلمان سیندرلا

فرقی نمی‌کند ساکن کجای ایران عزیز باشید. اگر می‌خواهید مبلمان یا مصنوعات چوبی مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید، می‌توانید عضو کانال تلگرام فروشگاه مبلمان سیندرلا شوید و از بین محصولاتی که مدیر هر روز روی کانال منتشر می‌کند، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
این کانال در حال حاضر در حدود ۳k عضو دارد.

کانال تلگرام مبل نعمت اباد با قیمت

کانال تلگرام مبل یافت اباد را هم می توان بعنوان کانال تلگرامی آخر معرفی کرد.شما در کانال مبلمان یافت اباد می توانید انواع مبل ها را با قیمت های مناسب و مدل های مختلف پیدا کنید. این کانال علاوه بر تنوع بالا از انواع مبل و صنایع چوبی با کیفیت های مناسبی نیز برخوردار است.

فروشگاه‌های مبلمان در بورس فروش این محصولات، بسیار پر رفت آمد هستند. گرچه گشت‌ زنی میان تنوع طرح و رنگ مبلمان می‌تواند کار بسیار لذت بخشی باشد، اما در شرایط فعلی و با وجود شیوع بیماری کرونا، بی‌تردید بهتر است به‌جای حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها، با عضو شدن در یک یا چند کانال تلگرام مبل، مبل یا محصول مورد نظر خود را انتخاب و به‌صورت آنلاین خریداری کنیم.

  10 ایده چیدمان میز پذیرایی و تزیین میز جلو مبلی

از نظر کیفیت محصول، انتخاب مبل کانال تلگرام هیچ تفاوتی با خرید حضوری ندارد. البته به شرطی که کانال انتخاب شده معتبر و با سابقه طولانی فعالیت باشد.البته به غیر از کانال های مبل نامبرده در بالا چند کانال نیز با عنوان کانال تلگرام مبل نعمت اباد با قیمت های مناسب نیز وجود دارند که با یک جستجوی ساده می توانید آنها را در تلگرام پیدا کنید.

عده زیادی از مردم به داشتن اجناس عتیقه گران ‌قیمت و خاص علاقه ‌مند هستند. فرش های قدیمی و وینتیج همیشه ایده خوبی برای انتخاب در هر قالب دکوراسیونی در خانه هستند. در مقاله “فرش کهنه نما چیست” به توضیح کاملی در مورد این نوع فرش پرداختیم که بهتون پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید.

برخی از سوالات رایج :

بزرگترین کانال مبل در تلگرام کدام است؟

ما در این مقاله چند کانال تلگرام مبلمان معرفی کرده ایم ؛ اما کانال تلگرام ویترا را میتوان بعنوان بزرگترین کانال مبل معرفی کرد که انواع مبلمان را در کانال معرفی کرده است. و بهترین کیفیت تصاویر مبلمانی را در تلگرام ارائه داده است.

چند کانال تلگرام مبل راحتی :

گروه مبلمان ویترا - تولیدی مبل سینا - گروه تولیدی مبل ساتیا - مبل فریازان و ... که در مقاله لیست شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *