وبلاگ

مدل دکوراسیون پاییزی خانه ایرانی + بهترین روش چیدمان پاییزی منزل

دکوراسیون پاییزی منزل مدرن

دکوراسیون پاییزی منزل

پاییز فصل برگ‌ ریز هزار رنگ، یکی از زیباترین فصول سال محسوب می‌شود. با تمام شدن تابستان و تغییر فصل، تاریکی زود هنگام هوا در پاییز می‌تواند بر روی خلق و خو و روحیه تاثیر بگذارد. تغییر دکوراسیون خانه، همیشه یکی از راه‌های مثبتی است که حال و هوای خانه و ساکنینش را عوض می‌کند. با تغییر فصل به پاییز، میتوان با دادن تغییراتی در دکوراسیون خانه، نمودهایی از پاییر را مهمان خانه کرد و از زیبایی آن لذت برد.

البته که منظور ما این نیست که کل دکوراسیون خانه عوض شود، این کار نه مقرون به صرفه است و نه توصیه می‌شود. در این مقاله چند ایده دکوراسیون پاییزی منزل را برای شما آماده کرده ایم، با تغییرات کوچکی، می‌توان پاییز دل‌انگیز را در گوشه و کنار خانه مهمان کرد.

 

چیدمان پاییزی منزل ایرانی

 

اگر به دنبال کوسن مبل هستید از محصولات خرید کوسن مبل دیدن نمایید.

 

کوسن ها و رویه های مبل پاییزی

یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها تغییر رویه کوسن‌ها به رنگهای زرد و نارنجی و قرمز برای تزئینات پاییزی منزل است. تغییر رویه کوسن‌ها را می‌توان هم در نشیمن و هم در اتاق‌ خواب استفاده کرد. راه دیگر استفاده از پارچه‌ هایی با تم رنگی پاییز است که از آنها به عنوان لباس یا روکش مبل استفاده کنیم.

لازم نیست که پارچه‌ها کل مبل را بپوشانند یا حتما بعنوان لباس مبل دوخته شوند. با انتخاب پارچه‌های کلفت‌تر میتوان آنها را بر روی پشتی مبلها پهن کرد و مبلمانی پاییزی ایجاد کرد.حتی می توانید برای چیدمان پاییزی منزل از یک شال مبل با تناژ رنگهای پاییزی استفاده کنید. اگر درمورد رنگ ها و تاثیر آنها بر روح و روان انسان کنجکاو هستید،

پیشنهاد می کنیم مقاله چیدمان اتاق خواب کوچک را حتما مطالعه نمایید.

 

چیدمان پاییزی منزل ایرانی

  بهترین چیدمان مبل مدرن 2024 + نحوه چیدمان اصولی و شیک

استفاده از برگ های پاییزی برای دیزاین پاییزی منزل

برگ‌های زرد و نارنجی پاییز، یکی از زیباترین المان‌های این فصل هستند. راه رفتن بر روی آن و شنیدن خش خش برگها زیر پا، کاریست که تقریبا همه ما کرده‌ایم و از آن لذت برده‌ایم. حالا برای داشتن دکوراسیون پاییزی، تعدادی از آنها که زیر پا له نشده‌اند را با تم‌ها رنگی مختلف جمع کنید و به خانه ببرید. با استفاده از اسپری براق کننده، آنها را تمیز و براق کنید. همچنین این کار باعث می‌شود به راحتی خرد نشوند.

حالا میتوان کارهای مختلفی با این برگها کرد و یک دیزاین پاییزی منزل بدون هزینه را ایجاد کرد. مثلا یک یا دو تا از برگ‌ها را روی صفحه کاغذ سفید بچسبانید و آن را در قاب عکس قرار دهید. یک قاب عکس پاییری ساده ولی بسیار زیبا خواهید داشت. راه دیگر استفاده از یک شاسی نقاشی است. سایزی که میخواهید انتخاب کنید و روی آن را چسب بزنید. سپس برگ‌ها را روی شاسی ریخته و بگذارید بصورت تصادفی هرکجای تابلو که می‌خواهند پخش شوند. بعد از اینکه چسب و برگ‌ها روی آن خشک شدند، می‌توانید آن را بعنوان یک تابلوی زیبا به دیوار بزنید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید میز تلویزیون به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 

دیزاین پاییزی منزل

 

پیشنهاد می کنیم مقاله دیگری در ویترا مبل با عنوان ۸ ایده دکوراسیون بهاری را نیز حتما مطالعه نمایید.

 

استفاده از المان های پاییزی

کدوتنبل و خرمالو هر دو بعنوان میوه‌های پاییزی شناخته می‌شوند که ایده ی خوبی برای دکوراسیون پاییزی منزل هستند. میتوان یک ظرف زیبا انتخاب کرد و تعدادی خرمالو داخل آن چید و بصورت دائمی روی میز جلوی مبل قرار داد. کدوتنبل نارنجی و خوشرنگ را هم میتوان بر روی یکی از قفسه‌ها بعنوان تزئین قرار داد و یک تم پاییزی منزل ایجاد کرد. فقط یادتان نرود در صورتیکه اینکار را می‌کنید، هر از گاهی میوه‌ها را بررسی کنید که خراب نشوند. بهتر است زود به زود عوضشان کنید. یکی دیگر از المان های مهم پاییز میوه ی کاج است که به راحتی میتوان آن را در کنار باقی المان ها ترکیب کرد و در منزل به عنوان یک وسیله ی تزئینی استفاده کرد.

 

دکوراسیون پاییزی منزل

پیشنهاد می کنیم مقاله روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون را بخوانید.

استفاده از تابلوهایی با عکس های پاییزی

یکی دیگر از راههای ساده و ارزان، استفاده از تابلوهای عکس با تم پاییز است. این عکس‌ها میتواند کار خودتان باشد یا با یک جستجوی ساده از اینترنت آن ها را دانلود کنید. یک قسمت از دیوارخانه را تبدیل به نمایشگاه عکس کرده و آن قسمت را پر از عکس‌ های پاییزی کنید. می‌ توانید از عکس های خودتان استفاده کنید فقط کافیست قبل از این کار با چند ادیت ساده رنگ عکس ها را به صورت یک تم پاییزی دربیاورید. حتی می توانید تابلوهایی با سایزهای متفاوت را در این قسمت و در کنار هم به دیوار بیاویزید. بعد ببینید چقدر حس و حال پاییز به نشیمن‌ تان وارد شده است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید مبل تختخوابشو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 

دیزاین پاییزی خانه

در دکوراسیون پاییزی خانه ایرانی جلو مبلی و یا میز های داخل پذیرایی همیشه در معرض دید بوده و به تکرار به چشم میخورند شما می توانید برای روی میزتان از یک چیدمان میز پاییزی استفاده کنید. مثلا روی میز از یک یا چند میوه ی کاج، ریسه ی برگ های پاییزی و مجسمه های چوبی استفاده کنید تا کاملا تداعی کننده ی فصل پاییز باشند. البته بجای همه ی این موارد میتوان از یک رومیزی با تم رنگی پاییزی استفاده کرد.

 

دکوراسیون پاییزی خانه

 

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا ایده های پاییزی برای منزل شما را ارائه دهیم تا بتوانید با کمک این ایده ها و خلاقیت خودتان یک دکوراسیون پاییزی زیبایی را در خانه تان ایجاد کنید. فقط فراموش نکنید که همه ی این ایده ها نباید در یک خانه اجرا شوند چون سبب تغییرات کلی خانه شده و ممکن است هارمونی کلی خانه ی شما را تغییر دهد و در دید بیننده هیچ زیبایی را ایجاد نکند. چنانچه تمایل دارید درباره ایده چیدمان منزل بدانید،‌مطالعه مقاله‌ی مذکور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سوالات متداول:

برای چیدمان پاییزی منزل از چه مواردی باید استفاده کرد؟

کوسن ها و رویه های مبل پاییزی، برگ های پاییزی، المان های پاییزی، تابلوهایی با عکس های پاییزی و…

برای چیدمان میز پاییزی خانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟

در دکوراسیون پاییزی خانه ایرانی جلو مبلی و یا میز های داخل پذیرایی همیشه در معرض دید بوده و به تکرار به چشم میخورند شما می توانید برای روی میزتان از یک چیدمان میز پاییزی استفاده کنید. مثلا روی میز از یک یا چند میوه ی کاج، ریسه ی برگ های پاییزی و مجسمه های چوبی استفاده کنید تا کاملا تداعی کننده ی فصل پاییز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *