وبلاگ

۱۶ ایده دیزاین و دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب برای او مانند یک قلعه است و از او در برابر دنیای خارج محافظت می کند. این مکانی است که او می تواند برای داشتن حریم خصوصی به آنجا برود و یا با دوستان و خواهران و برادران خود در آنجا جمع شود. همچنین مکانی است که وی می تواند هویت خود را جدا از بقیه خانواده بیان کند. این کار می تواند با چسباندن پوسترها، به نمایش گذاشتن کلکسیون ها، انتخاب یک پوشش لحاف قابل توجه یا کاربرد رنگ های مورد علاقه او روی دیوارها باشد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید کاربردی باشد، به خصوص اگر پسر شما در سنی باشد که برای امتحانات و یا کنکور باید مطالعه کند، بنابراین ایده های خوب برای انبارسازی و میز کار هر دو نکته قابل توجهی هستند.

بهترین ایده های دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

طراحی اتاق خواب آقا پسر ها نیز در محیط خانه الزامی است. شاید جنس مذکر دارای پوششی سرد باشد، اما روحیه لطیفی دارند. بنابراین خانواده های عزیز بایستی با انتخاب یک طراحی دکوراسیون زیبا، محیط خانه را برایشان لذت بخش تر کنند.

در این قسمت ما درباره زیباترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه توضیح داده ایم‌، تا در زمان اجرای دیزاین بهترین سبک را برای اتاق خواب خود یا پسرتان انتخاب کنید.

 ۱. با طرح های شیک چیدمان کنید

انتخاب اثاثیه ای که کودکانه به نظر نرسد، راهی آسان برای ایجاد احساس خواب در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان شما است. با کاربرد قطعاتی از مبلمان، کمک کنید اتاق خواب آنها به یک فضای اجتماعی و مهمانپذیر تبدیل شود و همچنین به کاربردی بودن مکان خواب آنها کمک کند.

یک صندلی گردان چرمی راحت برای ایجاد مکانی آرام برای معاشرت و استراحت ایده آل است. یک میز کناری با رویه قابل جدا شدن برای قرار دادن مجلات مورد علاقه آنها می تواند ایده خوبی باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله اصول و ایده‌های دکوراسیون اتاق خواب بزرگسال را حتما مطالعه نمایید.

ایده های اتاق خواب پسرانه

۲. با تخته پین سفارشی اتاق را شخصی سازی کنید

فضا را متناسب با آنها تنظیم کنید. یک تخته پین پارچه ای سفارشی به آنها مکانی برای نشان دادن تیپ شخصیتی خود می دهد، جایی که می توانند هر چیزی را که باعث خوشحالی آنها می شود سنجاق کنند.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با تخته سفارشی

از پوسترهای موسیقی و عکس های خانوادگی گرفته تا تقدیرنامه های مدارس، این برای آنها گامی است برای جشن گرفتن برای آنچه برایشان مهم است. برای اطمینان از مطابقت تخته با دکور از پارچه انتخابی خود استفاده کنید. به سادگی پارچه را محکم به دور یک قاب چوبی بکشید و منگنه ها را محکم بزنید. این ایده برای هر سن و سلیقه ای مناسب است.

(چنانچه تمایل دارید با اصول دکوراسیون اتاق خواب کودک بیشتر آشنا شوید، مطالعه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم)

۳. از یک تناژ رنگ پر جنب و جوش استقبال کنید

آن را با سایه های آبی و خاکستری سنتی به عنوان پس زمینه بی خطر طراحی نمایید و سرتاسر آن را یک رنگ شاد بزنید همانطور که می دانید ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه و اتاق بسیار مهم است. در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره، اگر دو پسر دارید و تخت آنها مشترک است از یک تخت دو طبقه استفاده کنید و فضای اتاق را با سلیقه و هماهنگی هر دو چیدمان کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با رنگ پر جنب وجوش

۴. گزینه های اضافی نشستن را بیفزایید

صندلی راحتی یا صندلی کیسه ای برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان ضروری است. آخرین کاری که آنها دوست دارند انجام دهند، پاتوق کردن با دوستانشان در اتاق نشیمن است، چون در هر پنج دقیقه خواهر و برادر و والدین در آنجا راه می روند. پناهگاه خصوصی خودشان را فراهم نمایید و صندلی ها را  از جمله صندلی راک را برای ایجاد فضایی اجتماعی در اتاق بگذارید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با گزینه های اضافی نشستن

۵. با طرح های راه راه بزرگ شوید

برای یک طرح آرام و بالغ برای اتاق خواب پسرانه، آن را با ظاهر کلاسیک مدرسه شبانه روزی اشتباه نگیرید. یک تختخواب فرفورژه باید کانون توجه اتاق باشد و با کاغذ دیواری راه راه در رنگ های سبک لباس مدرسه لطیف شود.

روکش چوبی شیک به شما کمک می کند که بزرگی بیستری را در فضای اتاق احساس نمایید و با رنگ زدن دیوارها اتاق را به روز کنید – در هر زمان که لازم باشد. این سبک جوان شما را از همان سالهای ابتدایی تا زمانی که آماده ترک خانه است، می بیند.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طرح های راه راه

۶. با یک بوم خالی شروع به کار کنید که تغییر آن آسان است

سلیقه نوجوانان خود را به داشتن دیواری سفید در نقش یک بوم خالی تغییر دهید. دیوارهای سفید ممکن است برای دکوراسیون اتاق پسرانه مرسوم ترین گزینه نباشد، اما شما می توانید با قاب عکس های چاپی روی دیوار و ملافه های طرح دار سلیقه آنها را سازگار بسازید.

 

۷. به جوان خود اجازه دهید خودش را ابراز کند

کدام جوان دوست ندارد مجوز نقاشی دیواری را روی دیوارهای اتاق خواب خود بگیرد؟ این روشی ایده آل برای بیان هویت خودشان است و البته برای والدین مزایای خود را دارد. به عنوان مثال بسیار ارزان تر و راحت تر از کاغذ دیواری است.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با دیوار سفید

۸. کلکسیون های جالب را به نمایش بگذارید

اگر پسرتان یک سرگرمی یا کلکسیون مورد علاقه دارد، چرا آن را در طراحی اتاق خواب خود قرار ندهند؟ کلاه های موجود در این اتاق خواب نکته جالب توجهی را بیان می کنند، در حالی که پس زمینه سفید ساده به قرمزهای روشن و نارنجی ها تأثیر بیشتری می بخشد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با کلکسیون های جالب

۹. یک فضای مطالعه هوشمند تنظیم کنید

سالهای نوجوانی را با امتحانات مدرسه همراه است، بنابراین یک فضای مطالعه منظم و مرتب در اتاق خواب جوان ضروری است. روی یک میز و صندلی با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید و برخی از قفسه ها را در بالای میز تحریر نصب کنید که جوان شما فضای کافی برای ذخیره کتاب و وسایل کاری داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با یک فضای مطالعه

۱۰. با رنگ نارنجی انرژی تزریق کنید

نارنجی پر رنگ احساس انرژی و خلاقیت را به هر فضایی تزریق می کند و آن را برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ایده آل می سازد. رنگ نارنجی را به طاقچه ها یا یک دیوار محدود کنید و برای تعادل بخشیدن به یک قسمت، یک طرح تک رنگ سرد را برای بقیه فضا انتخاب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با رنگ نارنجی

۱۱. دیوار اتاق را به تخته سیاه گچی تبدیل کنید

نسبته به فضای دیوار خود مبتکر باشید و یک تقویم تخته سیاه برای فضای مطالعه جوان خود بکشید. با یک دیوار مشخص که با رنگ تخته خاکستری تیره رنگ شده شروع کنید، سپس باقیمانده رنگ خود را با امولسیون سفید مخلوط کنید تا چندین سایه خاکستری مختلف برای مربع های خود ایجاد کنید. سه سایه کافی است. برای ایجاد خطوط مستقیم برای شبکه خود از نوار نقاب پوشاننده کم استفاده کنید.به هفت مربع در عرض و شش مربع به پایین نیاز خواهید داشت. سپس مربع ها را در سایه های مختلف خود رنگ کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال

۱۲. از کاغذ دیواری های مناسب استفاده کنید

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه  می توانید به جای رنگ زدن دیوارها از کاغذ دیواری با طرح های دلخواه استفاده کنید. امروزه تنوع طرح و رنگ کاغذهای دیواری خیلی افزایش یافته است و می توانید به منظور زیبا سازی فضای اتاق متناسب با سلیقه فرزند خود لاکچری ترین کاغذاهای دیواری پسرانه را انتخاب و نصب کنید.

دیزاین اتاق خواب پسرانه

۱۳. بهترین پیشنهاد برای مدل تخت خواب

در چیدمان اتاق خواب پسرانه مدرن به منظور جریان یافتن انرژی مثبت در اتاق بهتر است که به قوانین فنگ شویی توجه داشته باشید. یکی از این قوانین این است که تخت خواب دارای ارتفاع مناسبی از سطح زمین باشد. اگر اتاق دارای فضای کافی است تخت را به نحوی قرار دهید که دو طرف آن آزاد باشد. سعی کنید از مدل تخت خواب هایی که زیر آن ها کشو تعبیه شده انتخاب نکنید و تخت تنها محلی برای استراحت شما باشد. برای نگهداری وسایل نیز از یک کمد جداگانه کمک بگیرید. با مشاهده عکس های اتاق خواب پسرانه می توانید ایده های بیشتری برای چیدمان کسب کنید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید بهترین تخت خواب عروس به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

طرح اتاق خواب پسرانه

۱۴. میز کار برای مطالعه یا کار با کامپیوتر

یکی دیگر از ایده های دیزاین اتاق خواب پسرانه مخصوصا اگر فرزند شما نوجوان یا جوان است استفاده از میز کار در قسمتی از اتاق است. پسران نوجوان در حال تحصیل به محلی آرام و دنج برای مطالعه و حتی کار با کامپیوتر نیاز دارند تا بتوانند ضمن تحقیق در اوقات فراغت نیز بازی کنند. بنابراین میز و صندلی مطالعه جزیی جدا نشدنی از اتاق خواب پسرانه است. میزو صندلی باید متناسب با قد و اندام فرزندتان باید انتخاب شود.

طراحی اتاق خواب پسرانه

۱۵. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک با طرح های متفاوت از فرش

هنگامی که صبحت از تزیین اتاق خواب پسرانه می شود کمتر کسی به طرح فرش توجه می کند. در صورتی که اگر هدف مخصوصا طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال باشد باید خیلی ریزبینانه عمل نمود و طراحی با دقت کامل انجام شود تا بتوان محیطی زیبا و مملو از آرامش به وجود آورد. یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن فضایی شیک و منحصر به فرد در اتاق پسران استفاده از فرش های طرح دار است.

تزیین اتاق خواب پسرانه

۱۶. استفاده از سبک مینیمال و ساده

در طراحی اتاق خواب پسرانه می توانید از سبک ساده و مینیمال استفاده کنید که این روزها میان نوجوانان و جوانان دارای طرفداران بسیاری است. زیرا احساس آرامش و آسایش بیشتری را به افراد منتقل می کند. در این سبک برای تزیین اتاق پسرانه جوان باید تمامی وسایل را تا حد امکان ساده انتخاب کنید و از شلوغ کردن فضا بپرهیزید. زیرا این سبک می خواهد نشان دهد که زیبایی کاملا در سادگی است. این نوع طراحی اتاق خواب مخصوصا برای پسرانی که در سن بلوغ هستند و به آرامش و مطالعه بیشتری نیاز دارند می تواند گزینه ای بسیار عالی باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله ایده‌ های دکوراسیون اتاق کودک را حتما مطالعه نمایید.

 

سخن پایانی

طراحی دکوراسیون اتاق خواب تنها مختص به بانوان نیست، بلکه آقایون به خصوص پسران نوجوان به محیطی امن نیاز دارند. این امر که بیشتر جهت زیباسازی و دیزاین محیط انجام می شود، بر روحیه آنان تاثیر مثبتی می گذارد. بنابراین بیایید با انتخاب یک طراحی مناسب در اتاق خواب، توجه شان را جلب کنید.

 

سوالات متداول

در طراحی اتاق خواب پسرانه از چه سبک هایی استفاده کنیم؟

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه می توانید از سبک های فانتزی، مدرن و کلاسیک بهره بگیرید. البته در انتخاب سبک به روحیه فرد نیز توجه کنید، تا در آخر مجبور به تغییر دوباره دکوراسیون نشوید.

هزینه طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه چقدر است؟

هزینه طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسران به میزان خدمات و نوع پکیج طراحی بستگی دارد. هر چه طرح دکوراسیون انتخابی شما از امکانات بیشتری برخوردار باشد، مسلما هزینه آن نیز بیشتر می شود. بنابراین در انتخاب پکیج طراحی ، بودجه خود را در نظر داشته باشید، تا در پایان بر سر قیمت به مشکل برنخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *